#76 Skrevet August 10, 2010 (endret) Bare ta det på McD siden Walter him self ikke har gitt lyd fra seg om i morgen!? Edit: kl 6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet August 10, 2010 Jeg kommer en tur tror jeg Evnt. så kan vi stikke bort på Bettys kafe på Nedenes? Det er rett på nedsia av Trond.. Kanskje vi får lov å se hva som skjer i garasjen hans? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet August 11, 2010 Stemmer veldig for Betteys og en kikk i garasjen til Trond hadde ikke vært dumt: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet August 11, 2010 Sender en melding til Trond jeg og spør om det passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet August 11, 2010 Hvor ligger Bettys da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet August 11, 2010 Rett etter avkjørselen til Nedenes fra E18.. Du som kommer fra Kr.Sand kjører rett fram i den første rundkjøringa, og til venstre i den neste, så venstre igjen inn til Bettys og Kiwi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet August 11, 2010 Der ja! Takk takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet August 11, 2010 Er det her? http://kart.gulesider.no/m/IaH6j 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet August 11, 2010 Er det her? http://kart.gulesider.no/m/IaH6j Ja, det stemmer. Jeg kommer nok ca kl 19, jeg syns 18 er litt "for tidlig". PRata med Trond i stad, han syns det samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet August 11, 2010 Ja, det stemmer. Jeg kommer nok ca kl 19, jeg syns 18 er litt "for tidlig". PRata med Trond i stad, han syns det samme. Da sier vi 19 da eller? Må rekke å spise, drite og vaske bilen Så det var greit for Trond at vi kom bort til han? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet August 11, 2010 ok! Da rekker jeg å spise 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet August 11, 2010 Så det var greit for Trond at vi kom bort til han? Det kan ikke jeg svare på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet August 11, 2010 Hei.. Det er helt ok at vi tar turen ovenom meg etterpå.-. jeg må ha med minstemann uansett, så kanskje det rett og slett passer bra med å legge han etter Bettys.. Jeg rydder IKKE i garasjen for anledningen, men ting er på gang så det går an å sjekke trøkket.. Da blir det Bettys kafe, med rett beskrivelse av beliggenhet over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet August 11, 2010 kan ikke i dag :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet August 20, 2010 Ble det noe av dette? Skal vi få til noe igjen snart kanskje? Har endelig kommet meg opp av båten etter sommeren, og er klar for treff igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet August 23, 2010 Ble det noe av dette? Skal vi få til noe igjen snart kanskje? Har endelig kommet meg opp av båten etter sommeren, og er klar for treff igjen Ja det gjorde det:) Jeg er alltid klar;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet August 30, 2010 Hva med en dag neste uke? Jeg kan lage en ny tråd, så alle får det med seg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet August 31, 2010 I'm down for that 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...