Lokallagstreff i Grimstad ?

Anbefalte innlegg

Bare ta det på McD siden Walter him self ikke har gitt lyd fra seg om i morgen!?:)

Edit: kl 6?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer en tur tror jeg :) Evnt. så kan vi stikke bort på Bettys kafe på Nedenes? Det er rett på nedsia av Trond.. Kanskje vi får lov å se hva som skjer i garasjen hans? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer veldig for Betteys og en kikk i garasjen til Trond hadde ikke vært dumt: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sender en melding til Trond jeg og spør om det passer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rett etter avkjørselen til Nedenes fra E18.. Du som kommer fra Kr.Sand kjører rett fram i den første rundkjøringa, og til venstre i den neste, så venstre igjen inn til Bettys og Kiwi :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det stemmer. Jeg kommer nok ca kl 19, jeg syns 18 er litt "for tidlig". PRata med Trond i stad, han syns det samme.

Da sier vi 19 da eller? Må rekke å spise, drite og vaske bilen :P

 

Så det var greit for Trond at vi kom bort til han?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok! Da rekker jeg å spise ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det var greit for Trond at vi kom bort til han?

 

Det kan ikke jeg svare på ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei..

 

Det er helt ok at vi tar turen ovenom meg etterpå.-. jeg må ha med minstemann uansett, så kanskje det rett og slett passer bra med å legge han etter Bettys.. Jeg rydder IKKE i garasjen for anledningen, men ting er på gang :) så det går an å sjekke trøkket..

 

Da blir det Bettys kafe, med rett beskrivelse av beliggenhet over :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det noe av dette? Skal vi få til noe igjen snart kanskje? Har endelig kommet meg opp av båten etter sommeren, og er klar for treff igjen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det noe av dette? Skal vi få til noe igjen snart kanskje? Har endelig kommet meg opp av båten etter sommeren, og er klar for treff igjen

 

Ja det gjorde det:) Jeg er alltid klar;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med en dag neste uke? Jeg kan lage en ny tråd, så alle får det med seg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.