Anbefalte innlegg

Hei..

Lurer på om noen her vet når en kan møte opp å kjøre på denne banen i sommer?

 

Mvh. p o s.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bane på Fosen? Nå ser jeg du har skrevet på nordmøre sitt forum, så det er kanskje sånn at de har en egen fosen der?

 

Jeg bare tenkte at du egentlig tenkte på den nye banen på Hitra/Frøya..? For om du skal dit så må du ikke ta fosenferga vertfall.. Men som sagt, kanskje jeg er heeelt på villspor her nå, men jeg visste ikke om noen bane på noen fosen før nå vertfall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mente selvfølgelig på frøya! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er snakk om å lage bane på Ørland/omegn, men det blir vell ikke før om maange år

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mente selvfølgelig på frøya! :)

 

Ettersom jeg har forstått det så er det vel nesten kjøring der oppe hver eneste helg nå :) ...uten at jeg har vært der selv :o

Men vet folk fra Kristiansund her som har satt igjen bilen sin der oppe grunnet mye banekjøring ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, de høres jo veldig bra ut!

Men vi som holder til i ålesund må være 100% sikkre på de er kjøring når vi kommer!

Ingen som vet hvem som er ansvarlig for dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sommertreff.no

streetcars.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får forespørsel om å komme så å si hver helg. Kan oppdatere når jeg veit her jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.