Rudskogen 28. og 29. august.....når,hvem,hvor,hvorfor ?

Anbefalte innlegg

Ja ikke sant ?? : rolleyes Men j*vlig dumt at slikt skal skje akkurat når e hadde tenkt meg på treff da.

jammen det e jo typisk det da :-p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å virkelig toppe heila driden så har kjerringa fått spysjuka etter at minstemann i huset hadde det på tirsdag...........så da er det vel bare å vente på sin egen tur da : bh :: bh :: bh :: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

e en gjeng som kjøre fra shell vegsund i 22.00 tia i kveld! he me heimert å lokallagsteltet :)

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi da si oppmøte på shell kl 17:00 da! :) bør komme oss avgårde fort som f...! om noen kjører tidligere så si fra da ;)

Jeg må bare sette sammen bilen igjen etter lakk så er den klar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nokken som passera Oslo i morga etter 18.00 en gang? Usikker på om jeg har bil i helga. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AVreise kl 17:00!! :) evt litt før om vi klarer det... noe jeg tviler på! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kjører før 1700 eller som er på vei nedover nå? Trenger noen å sitte på med fra oslo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kjører før 1700 eller som er på vei nedover nå? Trenger noen å sitte på med fra oslo.

 

Martin skulle kjøre litt tidligere!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for laget folkens! Utruli kjekk tur:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott jah! takker for turen :) Om noen savner en biltema hjelm så ligger den på lundalen avd urke racing. Henger på dekkomlegger maskina.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har sett kameraet til kollegaen min?

 

Ble borte natt til søndag. Det er er Nikon D3000 Speilrefleks kamera..

 

Litt synd det ble borte da det var mye bra bil-bilder på det fra hele lørdagen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har sett kameraet til kollegaen min?

 

Ble borte natt til søndag. Det er er Nikon D3000 Speilrefleks kamera..

 

Litt synd det ble borte da det var mye bra bil-bilder på det fra hele lørdagen..

 

Dette var jo kjedelig! vi kom hjem fra byen i 3 tida å leita da etter et anna kamera å der låg ingen i teltet værtfall.. Nytt kamera får han vel på reise forsikringen sin :) Men bildene går jo tapt :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var jo kjedelig! vi kom hjem fra byen i 3 tida å leita da etter et anna kamera å der låg ingen i teltet værtfall.. Nytt kamera får han vel på reise forsikringen sin :) Men bildene går jo tapt :(

 

Ja, kansje det går på forsikring ja.. Skal tipse han om det.. Ja, bildene går jo tapt : gråter :

Skikkelig kjedelig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.