52mm Instrumentholdere for AUDI C4 s6?? Laget selv..

Anbefalte innlegg

Ser dette finnes til en haug av bilmodeller, men finner ikke noe til c4. Noen som har peil om dette finnes og evt hvor?

 

Er ute etter et cleant look men skal ha oljetrykk, labda og turbotrykk i dasjen.

 

Her er klokkene jeg skal bruke:

http://www.aemonly.com/analog-gauges-87/aem-analog-wideband-air-fuel-ratio-gauge-white-face-2009.html

 

Noe slikt jeg tenkte på:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AUDI-B6-02-03-04-05-A4-Vent-Boost-Gauge-Pillar-Pod-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem4cefd6d680QQitemZ330441348736QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, er vel noen andre som har montert instrumenter i dasjen i en c4 før? :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avast gir advarsel og blokkerer noe på siden med klokkene,muligens noe virus/spyware o.l på den siden..

Kan ligge der uten at eier av siden er klar over det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du finner noe som passer luftdysene må du presentere det her på forumet.

Har leitet på nettet men finner ikke noe til C4, rart om det ikke skulle være laget noe...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avast gir advarsel og blokkerer noe på siden med klokkene,muligens noe virus/spyware o.l på den siden..

Kan ligge der uten at eier av siden er klar over det..

 

Hmm, da råder jeg deg til og sjekke avast`en din. Prøvd fra flere plasser og pcer nå, ikke no problem her iallefall. Siden er http://www.aemonly.com ikke noe monkey buisness der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du finner noe som passer luftdysene må du presentere det her på forumet.

Har leitet på nettet men finner ikke noe til C4, rart om det ikke skulle være laget noe...?

 

Seff skal det kunngjøres hvis jeg finner noe, men har sittet utallige timer på pcen og søkt og leita. Finner ikke noe som minner om det en gang. Kan hende jeg søker på helt feil ting men foreløpig ser det mørkt ut. Noen her inne må vel vite om dette finnes?

 

: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, da ble det til at jeg lagde min egen holder da jeg ikke fant noen tilfredstillende ferdigløsning..

 

Her er iallefall bilder av resultatet, jeg liker det iallefall. Skal sette in en motstand i kretsen for bakgrunnslyset så jeg får samme styrke på org inst og de nye.

Klokkene matcher genialt med de andre både om dagen og kvelden "mørkt". Siste instrumentet får jeg i morgen. :D

 

dsc00278x.jpg

 

dsc00281d.jpg

 

dsc00283m.jpg

 

dsc00289dm.jpg

 

dsc00287te.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, vet det er en gammel tråd, bare bilde av hvordan jeg løste dette ,)

 

Innovibil2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den så jo veldig clean ut om man f.eks legger carbon film eller annen film over!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.