#26 Skrevet Desember 26, 2011 Gira på byttehandle? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=228068 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 28, 2011 Gira på byttehandle? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=228068 Tar ingen innbytte.. Kun rent salg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 28, 2011 begynt og plukke den ifra hverandre enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 21, 2012 rs2 lamper, hele i innfestninger å alt? pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 16, 2012 (endret) Tenk 14500 visninger på annonsen. Men ikke en eneste har vært å sett på bilen.. Kan noen si meg hva som er galt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 17, 2012 For min del er bilen for langt vekke. Tipper det er flere som er enig i den. Kanskje det hadde hjulpet å lagt ut alternativ til frakt sørover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 20, 2012 For min del er bilen for langt vekke. Tipper det er flere som er enig i den. Kanskje det hadde hjulpet å lagt ut alternativ til frakt sørover? Ja, det er mulig det ja.. Men hvis man vil ha bilen så er det bare å ta fly opp å hente bilen å kjøre den hjem.. For den er kjørbar å går godt.. Så er ingen problem å kjøre den til oslo for eksempel.. Kan gjøre det selv om så.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 20, 2012 For min del er bilen for langt vekke. Tipper det er flere som er enig i den. Kanskje det hadde hjulpet å lagt ut alternativ til frakt sørover? Ja, det er mulig det ja.. Men hvis man vil ha bilen så er det bare å ta fly opp å hente bilen å kjøre den hjem.. For den er kjørbar å går godt.. Så er ingen problem å kjøre den til oslo for eksempel.. Kan gjøre det selv om så.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 4, 2012 Frakt på denne bilen til oslo vil komme seg på rundt 3000 kr da det er mye billigere å sende biler sørover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 9, 2012 Hei, Selger du kun motor med det som skal til for å få den montert i min typ89 Audi 80? Evt. pris.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 10, 2012 Hei, Selger du kun motor med det som skal til for å få den montert i min typ89 Audi 80? Evt. pris.. Jepp.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=204356 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet September 4, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet September 4, 2012 Bil uten motor og girkasse eller er det mer som mangler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet September 5, 2012 Bil uten motor og girkasse eller er det mer som mangler? Kun motor og ledningsnett til motor som mangler.. Girkassen står i.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet September 19, 2012 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...