Anbefalte innlegg

begynt og plukke den ifra hverandre enda?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rs2 lamper, hele i innfestninger å alt? pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenk 14500 visninger på annonsen. Men ikke en eneste har vært å sett på bilen.. Kan noen si meg hva som er galt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del er bilen for langt vekke. Tipper det er flere som er enig i den. Kanskje det hadde hjulpet å lagt ut alternativ til frakt sørover? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del er bilen for langt vekke. Tipper det er flere som er enig i den. Kanskje det hadde hjulpet å lagt ut alternativ til frakt sørover? :)

 

Ja, det er mulig det ja.. Men hvis man vil ha bilen så er det bare å ta fly opp å hente bilen å kjøre den hjem.. For den er kjørbar å går godt.. Så er ingen problem å kjøre den til oslo for eksempel.. Kan gjøre det selv om så.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del er bilen for langt vekke. Tipper det er flere som er enig i den. Kanskje det hadde hjulpet å lagt ut alternativ til frakt sørover? :)

 

Ja, det er mulig det ja.. Men hvis man vil ha bilen så er det bare å ta fly opp å hente bilen å kjøre den hjem.. For den er kjørbar å går godt.. Så er ingen problem å kjøre den til oslo for eksempel.. Kan gjøre det selv om så.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frakt på denne bilen til oslo vil komme seg på rundt 3000 kr da det er mye billigere å sende biler sørover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Selger du kun motor med det som skal til for å få den montert i min typ89 Audi 80?

Evt. pris..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bil uten motor og girkasse eller er det mer som mangler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bil uten motor og girkasse eller er det mer som mangler?

 

Kun motor og ledningsnett til motor som mangler.. Girkassen står i..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.