Reg.reim bytte. Best og billigst mulig?

Anbefalte innlegg

Oppdaga da jeg tok en titt i service-heftet at reg.reima på min '97 Audi A4 skal byttes igjen snart.

Ble sist bytta på 174.000 km i 2005, bilen har nå passert 263.000 og har da kjørt ca 89.000 km på den. Men etter Møller er det bytte på enten 120.000 km eller 5 år. Ringte til Sulland i Bodø og på Mo. Bodø skulle ha 8000,- og Mo 11.000,-

 

Siden jeg ikke har så fett med penger som lærling er dette en ganske så stor utgiftspost på min side. Er det noen steder som gjør dette rimligere?:) Eller noen som har lyst å gjøre dette på kveldstid for meg?: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heldig heldig! skal å bytte regreim da jeg har null peiling på hvor langt den har gådd :P hihi...

Mekonomen på straumen skulle ha 10k, dette var inkl vannpumpe, reimer, kjøleveske osv osv..

Sortland Auto skulle ha 5k, da byttet dem bare reimen å løpehjul + bitte litt annet..

 

har egentlig planer om å gjøre det selv en helg med 3 kasse pils..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville gjort det i Arjeplog eller Arvidsjaur. Det meste av slike ting pleier å koste knapt halvparten i Sverige.

Hadde Tregen min på longlifeservice i Østersund i Vinter. Det kostet meg knapt 4.000 norske. I Bodø skulle de ha drøyt 8.000..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo høre med noen lokale verksteder på Rognan.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skift den selv:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ei melding på mobilen igår fra en Bodø som tilbød seg å gjøre jobben for 2000,- hvis jeg skaffa delene. Han hadde bytta på et par biler bla. en Audi A6.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tviler på at noen gjør det billigere enn det iallefall.. men bytt vannpumpe samtidig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pass på at du får pumpa med metall impellere, dvs ikke kjøp pumpa på Møller, for de insisterer på å selge den men plastimpellere som brekker innen 100K

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, har akkurat bytta vannpumpa på bilen siden den rauk. Kjøpe utenom møller og fikk skovl i plast her også. Men hvertfall er vannpumpa bytta for 3 tusen km siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, har akkurat bytta vannpumpa på bilen siden den rauk. Kjøpe utenom møller og fikk skovl i plast her også. Men hvertfall er vannpumpa bytta for 3 tusen km siden.

 

hvor kjøpte du den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Økonomideler på Fauske

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.