Anbefalte innlegg

Uansett hvor mye jeg leser om bil pleie klarer jeg aldri å få bestilt div utstyr...

saken er at bilen ser rett å slett ikke ut... : bh :

 

1: har litt overflate rust og steinsprang skader, hvordan får jeg dette bort?

Pusse rusten vekk, på med rust-killer å fram med lakkstift?

Når jeg kliner på lakkstiften vil det jo bli endel forskjell, finnes det en slags pasta som kan slipe område rundt litt ned slik at forskjellen blir mindre?

 

2: Har en skade på bakfangeren.

Ifølge et lakkeringsverksted jeg har vært på så har bare ripene gådd inn i plasten 2 steder og dermed gikk det ant å slipe / polere det meste vekk å bruke en lakkstift å en fin dekor malepensel for å få bort det resterende, vil det bli bra?

http://hjemmeserver.info/audi/IMG_0010.JPG

 

3: Bilen er generelt skitten og trenger både en grundig vask, clay, lakkrens, polering og hele pakken, trenger også nødvendig ustyr, som bøtte, washmitt osv, har en billig biltema maskin liggende, blir ikke kjøpt inn noen DA-maskin med det første pga økonomien...

Frontvinde er også slitent og har veldig mange små ripe og hakk, er veldig irriterende når solen står rett mot, finnes det et produkt som fjerner noe av dette?

 

4: Plastdekselet over motoren trenger seg en liten overhaling, noen tips til hva jeg klæsje på det for å få glansen tilbake? :)

 

Noen som har tips til gode produkter og kan sette sammen en OK pakke? :)

:tilber::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er guider til det aller meste, fra steinsprang og våtslip (som du trolig trenger basert på bildet og teksten din) til polering for hånd.

http://www.detailersclub.no/forum/forum/19-guider/

 

BlackWow er suveren på plastdeksler. Frontruter får du ikke fjernet riper i med polish, men du kan legge på ruteforsegling i håp om at forseglingen vil kunne fylle de minste rutene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.