HJELP! Trenger VAG-COM snarest

Anbefalte innlegg

Om noen kunne bistått meg i nærheten av Rælingen i kveld, hadde dette vært gull!

 

Erstattet N75 etter mye klabb og bagg. Var en tur til Gjøvik i dag, uten turbo. Synes dette var merkelig og sjekket magnetventilen. Viste seg at jeg hadde byttet om på to ledninger.

 

På veien hjem var alt som det skulle. Ingen lugging eller øvrige ulyder. Tok turen helt piano, for å sikre at alt var som det skulle. Når jeg kom til hellerudsletta skulle jeg se om det fortsatt holdt. Ga litt gass i fjerde gir og dro den til litt over 3k rpm. "KLUNK" En merkelig, tung lyd under motoren.

 

La meg tilbake i fartsgrensa og dro på Shell for å fylle bensin. Startet motoren og motorlampa lyser. Første giret er heller ikke særlig samarbeidsvillig lengre. Jeg har som dere sikkert skjønner, automat. Den smeller og nøkker når jeg går fra N til D.

 

Hadde vært kjekt å få lest ut en kode eller to før jeg må ut å kjøre igjen i morgen tidlig...

 

AC'n virker heller ikke lengre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.