#151 Skrevet Mai 5, 2008 My favourite: Dette er vel mer en salt flat racer enn det er en rat looker? Skal ikke skape en giga debatt her nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Mai 5, 2008 61 Bobla jeg hadde: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Mai 5, 2008 vet ikke om noe av det har blitt posta før jeg men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Mai 5, 2008 Aaaah..lenge siden jeg har sett denne tråden! Måtte se igjennom hel tråden på ny!! Rat er Rått!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Mai 5, 2008 61 Bobla jeg hadde: Feeeet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Mai 13, 2008 Hmmmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Mai 13, 2008 Det er en rattis på forsiden av nyeste bilsport også gitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Mai 14, 2008 rat er rått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Mai 14, 2008 Hmmmmm ooohhh, no!!! håper noen fant den i ørkenen å den var sånn.. skam over noen som hadde gjort det med den bilen der! 356 coupe finnes jo nesten ikke en gang! å hvis det er split på frontruta så er det jo RAN!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Mai 16, 2008 ooohhh, no!!! håper noen fant den i ørkenen å den var sånn.. skam over noen som hadde gjort det med den bilen der!356 coupe finnes jo nesten ikke en gang! å hvis det er split på frontruta så er det jo RAN!!!! WORD! Skal ikke rat-ifisere en slik bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Mai 24, 2008 Knipsa såvidt en rat ved Tynset her forleden. Tøff denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Mai 24, 2008 61 Bobla jeg hadde: Er ikke det en Daniel Holmen som hadde denne??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Mai 24, 2008 WORD! Skal ikke rat-ifisere en slik bil!Nettopp derfor det er så tøft, fordi det provoserer Denne bilen har det uansett mye bedre nå enn da den eventuelt stod som forlatt vrak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Mai 25, 2008 Det er en rattis på forsiden av nyeste bilsport også gitt.. Måtte kjøpe det jeg, og den er gjennomført inni også. Noen som har sett den? Hvis ikke kan jeg scanne å legge ut. Den er like rat/hillbillie inni som den er rat utenpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Mai 31, 2008 Knipsa såvidt en rat ved Tynset her forleden. Tøff denne YES! Jeg visste at jeg ikke så syner da denne putra forbi da jeg stod å pissa på busslomma der oppe på vei til tr.heim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet Mai 31, 2008 Måtte kjøpe det jeg, og den er gjennomført inni også. Noen som har sett den? Hvis ikke kan jeg scanne å legge ut. Den er like rat/hillbillie inni som den er rat utenpå. Ligger flere bilder av den her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet Mai 31, 2008 Noen av disse bilene en jo helt klart RÅ! mens andre igjen bare ser skikkelig slitne ut og da på feil måte i mine øyne! Bikker begge veiene dette:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...