#26 Skrevet Februar 11, 2005 dette gjør vondt langt inn i hjerterota. definitivt ikke min smak. Hjerteskjærende rått! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 11, 2005 Ikke manipulert! Heller ikke kjørbar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 11, 2005 Så no er det blitt på moten med gamle råtne bilar også..? hmm.., kanskje det er håp for min også då.. Men det er Audi.., og den er vannkjølt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 11, 2005 Heller ikke kjørbar Ta opp luftfjæringa 1cm så er'n kjørbar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 13, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 13, 2005 så jo jævli ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 13, 2005 Syns denne så litt "kunstig" ut....Photoshop? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 14, 2005 er rendra ja.. men hvorfor vil noen rendre en så rusten golf? Men rat look er en farlig buisness synes jeg da det alt for lett tipper over i "for stygg" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 14, 2005 Rat er rått! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Februar 14, 2005 Syns denne så litt "kunstig" ut....Photoshop? Ser jo bare ut som en random golf på høggern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Februar 16, 2005 http://www.blocket.se/view/4276076.htm?caller=nbl_s&l=0&c=1&city=0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Februar 17, 2005 Siden vi nå poster Råtter som er tilsalgs: Hvorfor ikke kjøpe en rat look som kjører fra det aller meste av gatebiler her i landet? Will be for sale at the Bug IN April 10th... Best Time 10.17@ 210 km/t To Much to List Email For info or pictures... Car has a new look and many new parts...Will be unvailed at bug in.. Email @ burnoutking@sbcglobal.net Thanks TBK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Februar 17, 2005 Jonas Uhlands 356 pre-A, dvs før 1955 og ultrasjelden. Legg bl.a merke til at den har delt frontrute. Med deilige rusthøl, luftwaffe-logo på taket og håndjern hengende fra dashen. Og selvfølgelig råtrimma motor! En av mine absolutte favorittbiler alle kategorier! Pic: Kid-A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Februar 17, 2005 Feeeet!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Februar 17, 2005 Har missa denne jeg: Feeet... og sjekk de felga da for pokker!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Februar 17, 2005 La skraphaug være sprakhaug og kjeks være kjeks, jeg synes ikke det der var fint i det heletatt. Ligner mest på en søppelcontainer som er utgått på dato. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Februar 17, 2005 Jonas Uhlands 356 pre-A, dvs før 1955 og ultrasjelden. Legg bl.a merke til at den har delt frontrute. Med deilige rusthøl, luftwaffe-logo på taket og håndjern hengende fra dashen. Og selvfølgelig råtrimma motor! En av mine absolutte favorittbiler alle kategorier! Pic: Kid-A Fet bil det der.. Hadde ikke vært dumt å hatt en 356.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Februar 17, 2005 Bare jeg som merket meg at Predator var linselus på dette bildet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Februar 17, 2005 La skraphaug være sprakhaug og kjeks være kjeks, jeg synes ikke det der var fint i det hele tatt. Ligner mest på en søppelcontainer som er utgått på dato. Da håper jeg du holder deg unna årets Cal Look Classic-treff på Gardermoen (stingern er ikke manipulert) Et lite, internt og utmerket arrangement for folk som er in the know Dato for årets treff er ikke satt ennå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 10, 2005 Denne er også rimelig tøff (særlig uten alle plakatene på...) Gammlesplitten til Erik jo.. Den var så rååå! Edit: Slik ser den foresten ut nå: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 10, 2005 Noen rat-lookere kan være tøffe men som andre har skrevet her også at det fort bikker over til det stygge.En tynn linje som det ikke skal mye til før at man bikker over i det utrolig stygge å grusomme.Men heldigvis finnes det forskjellig smak her i verden...... Er jo liksom bare gamle luftkjølte som passer som rat`ere synes jeg. Liksom ikke samme sjarmen med en 2001 Audi A3 som rat-look eller hva ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 17, 2005 dette gjør vondt langt inn i hjerterota. definitivt ikke min smak. Føler med deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 18, 2005 Føler med deg! jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 18, 2005 nja.. skulle vært morsomt å se en golf2 el lignende i rat look.. kanskje mitt neste prosjekt det ? hmm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 18, 2005 Jeg har en fæl hvit stående.. Vært morsomt å fått den laaav og fæææl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...