#101 Skrevet Januar 10, 2007 .... eller bare vært tatt vare på!! Det er jo det de blir Er mange av de her som ser ut som en dass, men er 110% teknisk. Me digg it! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Januar 10, 2007 Dette er jo nesten så jeg får lyst på en boble og gå berserk på den:D FACK så fett!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Januar 10, 2007 Eg kunne vært med på detta greiene med japsen min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Januar 10, 2007 Det er jo det de blir Er mange av de her som ser ut som en dass, men er 110% teknisk. Me digg it! me 2 (ti tegn) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Januar 10, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Januar 10, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Januar 10, 2007 Men hvor går egentlig grensen mellom "kult" og "stygt" når det gjelder slike rat-cars da ?? Personlig så blir ikke en rusten og slitt split window boble tøff fordi den er grisesenka og kanskje har noen kule hjul. Da liker jeg bedre å se en strøken split window som er grisesenka og har noen kule hjul. Men vi blir nok aldri enige om denne saken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Januar 10, 2007 Blir nok aldrig enige om denne saken nei, enten liker man det eller så gjør man ikke. Jeg digger det, kikket faktisk mer på de rat stuk boblene på bug run i fjor en de som var helt strøkne: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Januar 10, 2007 Er nok delte meninger, men personlig syns jeg rat er tøft! Enkelte biler blir tøffe også etter restaurering sånn som denne, før og etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Januar 10, 2007 Har faktisk en sånn gammel T1 Bus stående borti skogen rett bak vaerste mitt, skal ta bilde av den en dag som det er lyst så skal jeg vise dere hvordan rat-looken blir etter at bilen har stått 20år ute i norsk furu skau ! SATAN å rått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Januar 10, 2007 Foretrekker definitivt strøkent! Den Datsunen jeg postet lengre oppe så bare slik ut i et par dager etter at jeg hadde kjøpt den. Da ble den skrudd i fillebiter for å restaureres.... Er den som er i avataren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Januar 10, 2007 Foretrekker definitivt strøkent! Den Datsunen jeg postet lengre oppe så bare slik ut i et par dager etter at jeg hadde kjøpt den. Da ble den skrudd i fillebiter for å restaureres.... Er den som er i avataren... Tipper den Datsunen er importert ifra Usa med tanke på slik lakken så ut. Bilene som går i California og Florida blir seendes slik ut etter noen år med brennende sol......sett en del biler som har sett slik ut de gangene jeg har vært der borte. Hiv ut et bilde av slik den er nå da Så MEGET flott ut!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Januar 10, 2007 Men hvor går egentlig grensen mellom "kult" og "stygt" når det gjelder slike rat-cars da ?? Personlig så blir ikke en rusten og slitt split window boble tøff fordi den er grisesenka og kanskje har noen kule hjul. Da liker jeg bedre å se en strøken split window som er grisesenka og har noen kule hjul. Men vi blir nok aldri enige om denne saken DEt vi ihvertfall kan være enig om er at de fleste biler blir fete om de er grisesenka og har noen kule hjul. Så får vi la resten av smaken være som baken -delt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Januar 10, 2007 Tipper den Datsunen er importert ifra Usa med tanke på slik lakken så ut. Bilene som går i California og Florida blir seendes slik ut etter noen år med brennende sol......sett en del biler som har sett slik ut de gangene jeg har vært der borte. Hiv ut et bilde av slik den er nå da Så MEGET flott ut!!! Den er importert fra California, ja Tja... her er to bilder rett etter den kom fra lakkering.... Nå er den litt mer demontert igjen grunnet motorinstallasjon og oppgradering av understell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Januar 10, 2007 Den er importert fra California, jaTja... her er to bilder rett etter den kom fra lakkering.... Nå er den litt mer demontert igjen grunnet motorinstallasjon og oppgradering av understell California ja.....hehe skjønte det måtte være noe slikt pga den svidde lakken. Så straks bedre ut på de to bildene der. Lekker farge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Januar 10, 2007 California ja.....hehe skjønte det måtte være noe slikt pga den svidde lakken. Så straks bedre ut på de to bildene der. Lekker farge Audifarge vettu. Smaragdgrønn, jeg hadde den på en S4 engang.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Februar 5, 2007 Bumper denne jeg Rat-look er fett!! lar bildene tale for seg selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Februar 5, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Februar 5, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Februar 5, 2007 haha.. den 200`n der sku godt gjort å få skilter på i Norge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Februar 26, 2007 Blir nok aldrig enige om denne saken nei, enten liker man det eller så gjør man ikke. Jeg digger det, kikket faktisk mer på de rat stuk boblene på bug run i fjor en de som var helt strøkne: rock : Og her kommer noen av mine favoritter fra b.r 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Mai 30, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Mai 30, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Juni 22, 2007 hva ville dere beskrevet denne som da?, med tanke på hva er rat og ikke rat liksom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Juni 22, 2007 Mi eiga lille rotte: Har fått senk siden bildet ble tatt.. Men mangler tid for å få overhalt bremser og motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...