#126 Skrevet Juni 22, 2007 Even. Skikkelig potensiale i den Bobla di:tilber: . Så litt solbrent ut enkelte steder;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Juni 23, 2007 Men er det 58' modell? ser ikke ut som 60' da det er retningsavisere på siden....skål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Juni 25, 2007 Henrik: hehe, ja får håpe det blir bra. en gang. Får prøve å få den ned bak og starte motoren i sommerferien. Tom-Rune: Nei, det er en spesiel 60 model. altså litt blanding av 58 - 60 orginalt fra fabrikk. Her er det foresten flere bilder av da bilen ble funnet: http://merli-racing.mine.nu/gallery/Even-1960-Type1 Sånn ser planene ut da: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Juni 25, 2007 hva ville dere beskrevet denne som da?, med tanke på hva er rat og ikke rat liksom Vanskelig å si konkret at det der er rat eller ikke, men syns den var tøff:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Juni 26, 2007 Vanskelig å si konkret at det der er rat eller ikke, men syns den var tøff:) takk og takk. bilen ser ikke sånn ut lengre. he h e. bra du ikke er helt sikker på hva det er. da er målet nådd. he heehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Juli 12, 2007 Dette er bare helt riktig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Juli 12, 2007 caddy. ååååå sikle sikle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Juli 12, 2007 hva ville dere beskrevet denne som da?, med tanke på hva er rat og ikke rat liksom Så denne på E39 mot Stavanger i dag/går.. (tror jeg), syns jeg så "firkantet" lykter framme og ikke runde. Men felgene kjenner jeg igjen. NICE!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Juli 12, 2007 er dette et potensielt rat look prosjekt?? og hva må gjøres får å få riktig look(må være kjørbar)?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Juli 13, 2007 Morten: Så greit sliten ut i lakken. real senk og noen felger så ser man fort potensiale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Juli 13, 2007 er bilene like slitene innvendig osv som det ser ut som eller er det bare utseende som skal være "slitent" men resten strøkent? har ikke helt skjønt hvordan rat look skal gjøres enda, men tøft er det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Juli 13, 2007 Teknisk 100% resten forfallent og slitent. gjerne en dør eller noe i annen farge en det som er orginalt. en bruksbil som ikke blir pleia skjønnsmessig blir vel riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Juli 13, 2007 Teknisk 100% resten forfallent og slitent. gjerne en dør eller noe i annen farge en det som er orginalt. en bruksbil som ikke blir pleia skjønnsmessig blir vel riktig. aha, skjønner:) hadde vært råtøft med en audi 80,90 quattro (2,2t med masse hk,understell osv) og hatt rat look på den, måtte vel ha blitt den ultimate sleeperen: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Juli 14, 2007 Så denne på E39 mot Stavanger i dag/går.. (tror jeg), syns jeg så "firkantet" lykter framme og ikke runde. Men felgene kjenner jeg igjen. NICE!! nja det tror jeg nok ikke du gjorde gitt, for så vidt meg bekjent så har jeg aldri vært der noen gang. da er det noen som har 'bøffa' stilen min. hmmm, he he he ps.! den ser ikke sånn ut lenger heller. he h he, men noe mere sånn som det her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Juli 14, 2007 nja det tror jeg nok ikke du gjorde gitt, for så vidt meg bekjent så har jeg aldri vært der noen gang. da er det noen som har 'bøffa' stilen min. hmmm, he he he ps.! den ser ikke sånn ut lenger heller. he h he, men noe mere sånn som det her hvor kjøpte du spiksa til felgene da? er det de som ligger på dubmeister? mye kostet de? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Juli 14, 2007 hvor kjøpte du spiksa til felgene da? er det de som ligger på dubmeister? mye kostet de? hehe det er de spiksa fra dubmeister. Kostet 1000kr ferdig i hånda. (kjøpte de av meg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Juli 14, 2007 må passe på jettaen selv om den er rat. ekke akkurat flust av 3 dørs jetta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Juli 14, 2007 må passe på jettaen selv om den er rat. ekke akkurat flust av 3 dørs jetta Tror Jetta`n til Marius har det bedre nå enn når den var ny;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Juli 15, 2007 okay, synd jeg solgte bilen i går da, ellers hadde jeg bestilt det helt greit, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Oktober 27, 2007 Litt mer inspirasjon: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Oktober 27, 2007 DENNA vil jeg se mer bilder av!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Mars 16, 2008 bumper denne tråden her litt jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Mars 16, 2008 My favourite: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Mars 16, 2008 Det går helt fint å kjøre me'n åsså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Mai 3, 2008 Eller kanskje slik: Eller hva med en ultrasjelden Ferrari-rat verdt noen millioner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...