#51 Skrevet Mai 19, 2005 Syns dette er grise rått jeg, har et par bilder til, men skjønner ikke åssen man legger ut bilder RAT= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mai 19, 2005 Fake rat-look kunne jo vært et alternativ da. Lakkert inn rustflekker/div med airbrush og lagt klarlakk over, for så å vaske bilen med whitesprit i stedet for vann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mai 24, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mai 24, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 24, 2005 Fett!! Et av de siste bildene der av Golfen på kirkegården var bra. "Stuka" Porschen med Luftwaffe logo på taket må vel være den råeste i denne klassen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mai 24, 2005 Den "litt" rusta golf 2'en hadde vært gøy å dratt på eu kontroll med på biltilsynet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mai 26, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mai 27, 2005 Ei norsk gammal rottje og ei rottje rett fra hagan?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mai 31, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mai 31, 2005 Skal det senkes så skal det senkes:D:D:D:D:D:D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juni 4, 2005 Drifting med Boble:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juni 5, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juni 5, 2005 Faen så mye fett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juni 5, 2005 Fotografert i Mandal i dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juni 27, 2005 " border="0" alt=""> " border="0" alt=""> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juli 24, 2005 Hvilken bil var dette i utgangspunktet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juli 24, 2005 Hvilken bil var dette i utgangspunktet? Det er/var en Boble, og den er totally sick! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juli 24, 2005 Det er/var en Boble, og den er totally sick! Du Per, hvor sannsynlig er det å få registrert noe slikt for Norske veier? Sikkert komplett umulig Skulle hatt en slik til sommer bil og noe crap alà Hilux på vinteren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juli 24, 2005 Akkurat slik den bilen står vil jeg si sjangsen er nær null ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juli 24, 2005 Den siste var jo bare drit kul da.. hadde vært morro ja og kjørt noe sånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet August 6, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet August 6, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet August 6, 2005 Hadde ikke turt å ligget bak den der jeg, ser jo ut som noe kan ramle av når som helst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet August 6, 2005 Hadde ikke turt å ligget bak den der jeg, ser jo ut som noe kan ramle av når som helst. Et vindu for eksempel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet August 17, 2005 Her er min rat-look, jeg har verken fete felger eller senk så jeg måtte "photoshopere" litt PS. Rusta og bulkene er ekte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...