#326 Skrevet April 14, 2012 Så lenge det tar meg å kalibrere et gasspjeld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#327 Skrevet April 14, 2012 det tar vel ikke lange stunda?? har vagcom her i tilfelle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#328 Skrevet April 14, 2012 Noen som kunne ha lånt bort vag com en liten stund til meg tro? Jeg har vacgom på Låven. Kan ta med hjem når jeg er der for å hente sommhjula. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#329 Skrevet April 14, 2012 Noen som kunne ha lånt bort vag com en liten stund til meg tro? Jeg har liggende nå om du trenger å låne fort? Kan eventuelt møte deg ett eller annet sted. Låner den ikke bort over tid da, bare der og da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#330 Skrevet April 15, 2012 Simen Økstad trådde til han, så nå gar til og med a4en! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#331 Skrevet April 15, 2012 Simen Økstad trådde til han, så nå gar til og med a4en! Du får rydde den ut av verkstedet og testkjøre litt nå som den går Er det noen her i Oslo som har tilgang på bukk for å hjelpe meg med justering av justerbart senkesett? Bak trengs det bare å vaskes reint for å justere ned, men forran må fjærbena av på bilen da justeringsmuttern/fjerskåla vistnok sitter fast. Jeg har nye justeringsmuttere/fjærskåler til dette liggende. Noen frivillige? For å vaske reint bak så har jeg høytrykkspyler og slange, men mangler vannkran og stikkontakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#332 Skrevet April 15, 2012 Noen som kunne hjulpet til med fjør-skifte på Passat'n tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#333 Skrevet April 15, 2012 Noen som har valseverktøy og som har lyst til å komme en tur og valse 4stk hjulbuer på Golf Mk1 en eller annen dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#334 Skrevet April 15, 2012 Skulle valset litt selv etterhvert jeg. Vet det er noen i klubben som har leid ut, men husker ikke hvem lengre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#335 Skrevet April 15, 2012 Har verktøy til valsing, og jeg har lånt bort den før. Men låner den ikke ut lengre. Men er jo ikke så skremmendes dyrt å handle inn en egen man kan leie ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#336 Skrevet April 15, 2012 Jeg. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#337 Skrevet April 15, 2012 Fortsatt ingen som foretar seg caliper lakkering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#338 Skrevet April 16, 2012 Noen som tar på seg 4 hjulskontroll? har en a4 som formelig spiser bakdekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#339 Skrevet April 16, 2012 Fortsatt ingen som foretar seg caliper lakkering? jeg kan sikkert få lakke dem for deg jeg? er jo ikke så veldig stor jobb det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#340 Skrevet April 16, 2012 Noen som kunne hjulpet til med fjør-skifte på Passat'n tro? på den gode gamle altså? hjelper gjerne til jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#341 Skrevet April 16, 2012 Stemmer. Men skulle helst hatt hjelp av en som har tilgang til bukk og det som trengs av verktøy, men det har du kanskje? på den gode gamle altså? hjelper gjerne til jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#342 Skrevet April 16, 2012 jeg kan sikkert få lakke dem for deg jeg? er jo ikke så veldig stor jobb det. Herlig da nei, er vel ikke det, men når jeg ikke klarer det, må noen andre gjøre det resten på pm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#343 Skrevet April 16, 2012 Noen som kunne hjulpet til med fjør-skifte på Passat'n tro? Fjørbytte er en sikkelig møkkajobb men det lar seg jo gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#344 Skrevet April 19, 2012 Er det noen her i Oslo som har tilgang på bukk for å hjelpe meg med justering av justerbart senkesett? Bak trengs det bare å vaskes reint for å justere ned, men forran må fjærbena av på bilen da justeringsmuttern/fjerskåla vistnok sitter fast. Jeg har nye justeringsmuttere/fjærskåler til dette liggende. Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#345 Skrevet April 25, 2012 Hei noen som er rå på bilelektrisk her? Her er problemet mitt! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=236627 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#346 Skrevet April 25, 2012 Trenger hjelp til å få bytte bakhjulslager på a4'n rimelig kjapt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#347 Skrevet April 26, 2012 Trenger hjelp til å få bytte bakhjulslager på a4'n rimelig kjapt om du reiser forbi kjeller noen gang. så kan jeg eventuelt assistere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#348 Skrevet April 26, 2012 Hei noen som er rå på bilelektrisk her? Her er problemet mitt! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=236627 ingen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#349 Skrevet April 27, 2012 Vil bare takke Roger Ivar Jensen for utrolig god hjelp med bilen min i dag. Tusen tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#350 Skrevet April 28, 2012 Vil bare takke Roger Ivar Jensen for utrolig god hjelp med bilen min i dag. Tusen tusen takk Bare hyggelig. Du burde få deg riktige hjulbolter før de knekker. de er alt for trege å skru inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...