Anbefalte innlegg

Det du trenger er en xzn pipe. Tror kanskje wurth har det. Usikker på om biltema selger slikt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forklarte meg litt dårlig, trenger ikke en pipe, men en slags 12-kant umbraco.. bolten på kalippern ser ut som 14 pipa på det bildet der, om du skjønner ;) Og nei, 14mm umbraco gikk dårlig det og.

 

jeg har denne på jobben åsså ;) men er utsolgt :( men ser at f.eks BilXtra Askim har 6 stk på lager,Hadeland har 3 stk, Skårer har 2, Fredrikstad har 4 ;) det er i hvertfall de nærmeste butikkene som har det på lager :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

biltema har og

 

link?

 

Takk for mange gode svar ellers.. Alle stedene jeg har sett tidligere, så har de opp til 12mm men ikke 14 ;(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk tak i på Kolberg Caspary... 38kr ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har mulighet til og ta vag com på a6en i nærmeste fremtid?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

David Crowo: Hva skal gjøres? har ross-tech lite så kan slette feilkoder i hvert fall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

David Crowo: Hva skal gjøres? har ross-tech lite så kan slette feilkoder i hvert fall

 

Fikk ordnet det idag:) men ellers takk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk meg ett sånt fint Quattro emblem til å ha i grillen på bilen, er det virkelig slik at jeg må plukke av hele fangeren for å komme til på innsiden? Er to sånne klips til å smekke på fra baksiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angående lakkering i Oslo så har jeg pratet med Espen på Fornebu bilskade idag og han har endel ledig tid fremover så bare å ta kontakt for en hyggelig pris :)

 

Espen: 90858285

 

Hils fra Tore på Statoil Smestad

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle gjerne lakkert om rs6-2 felgene mine til en annen farge, noen som vet om noen som fikser kantkjøring og lakkering evt. ca.pris på lakk av 4 stk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle gjerne lakkert opp rs6-2 felgene mine, noen som vet om noen som fikser kantkjøring og lakkering evt. ca.pris på lakk av 4 stk?

 

Hei, ring Ole Vik på 91300153.

 

Hils fra Tore på Statoil Smestad

 

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle gjerne lakkert opp rs6-2 felgene mine, noen som vet om noen som fikser kantkjøring og lakkering evt. ca.pris på lakk av 4 stk?

 

Skadevekk på Risløkka ordner dette. Lakkerer kun det som er nødvendig.

 

40404000

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skadevekk på Risløkka ordner dette. Lakkerer kun det som er nødvendig.

 

40404000

 

sorry, var litt slurvete med innlegget mitt, tenkte jeg skulle lakke dem om til en annen farge :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sorry, var litt slurvete med innlegget mitt, tenkte jeg skulle lakke dem om til en annen farge :)

 

Ta en prat med Ole du:) Får du en fin pris på oppretting/lakkering.

 

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk meg ett sånt fint Quattro emblem til å ha i grillen på bilen, er det virkelig slik at jeg må plukke av hele fangeren for å komme til på innsiden? Er to sånne klips til å smekke på fra baksiden.

 

Grillen kan du bare ta ut:) dra den først ut i underkant, så er det bare å vippe den ut:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har mulighet til å skifte regreim og vannpumpe på bilen min? det er forsovidt ikke noe som haster så veldig, men er greit å få gjort det snart. Har også en liten oljelekkasje fra en simring(ved veiva tror jeg??) som sikkert lett kan byttes i samme slengen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har mulighet til å skifte regreim og vannpumpe på bilen min? det er forsovidt ikke noe som haster så veldig, men er greit å få gjort det snart. Har også en liten oljelekkasje fra en simring(ved veiva tror jeg??) som sikkert lett kan byttes i samme slengen:)

 

Vurderer å gjøre det på min egen også, har bare gått 53`siden sist gang men er vel gått en 5 år nå. Min fetter som jobber på Møller mente at jeg fint kunne kjøre 20-30`km til men er litt tvilende.

 

Hørte med møller, de skulle ha 9000 sånn ca for jobben.

 

Lurer litt på om jeg skal begi meg ut på det selv. Hadde vært en morsom erfaring!

Men om det er noen veldig drevne som kan ta på seg arbeidet så si ifra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grillen kan du bare ta ut:) dra den først ut i underkant, så er det bare å vippe den ut:)

 

Har 3.2 V6 fronten tror ikke det er samme feste til grillen der. Prøvde å dra "litt", sluttet å dra når jeg flyttet bilen litt frem : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 3.2 V6 fronten tror ikke det er samme feste til grillen der. Prøvde å dra "litt", sluttet å dra når jeg flyttet bilen litt frem : rolleyes

 

Rart om det er forskjell siden V6 grillen passer rett inn i original fanger:) Grillen sitter ganske gått, så jeg måtte bruke endel krefter:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger litt reprasjon av rustskader på bakskjermen min på a4 b5. Om noen kan ta på seg en slik jobb, eller vet om noen som kan for en grei pris, så er det bare å hyle ut.

 

Lars

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger litt reprasjon av rustskader på bakskjermen min på a4 b5. Om noen kan ta på seg en slik jobb, eller vet om noen som kan for en grei pris, så er det bare å hyle ut.

 

Lars

 

Ser du over her:

 

Hei, ring Ole Vik på 91300153.

 

Hils fra Tore på Statoil Smestad

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du over her:

 

Hei, ring Ole Vik på 91300153.

 

Hils fra Tore på Statoil Smestad

 

:)

 

Espen Devor er det han skal ringe! Ole er felgmannen min ;)

 

Se under/forrige side:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.