#451 Skrevet Juli 6, 2012 Jeg kan ordne det. Har du delene? Grei jobb. edit: Ser du har Polo og ikke Golf. Er du sikker på at det du har passer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#452 Skrevet Juli 6, 2012 Har du fått hjelp? Hei, Tommy Har ikke fått hjelp enda, har du mulighet til å hjelpe? Lørdag etter 17.00, Søndag, tirsdag eller onsdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#453 Skrevet Juli 6, 2012 Jeg kan ordne det. Har du delene? Grei jobb. edit: Ser du har Polo og ikke Golf. Er du sikker på at det du har passer? Det hadde jo vært helt supert! Ja, delene skal passe. Fler på UK-polos som har gjort det, har "oppskrift" derfra Skal bestille delene snarest, ville bare vite om noen kunne hjelpe! Kan ta resten på PM da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#454 Skrevet Juli 8, 2012 Noen steder man får leid løftebukk lenger? Før var det jo på statoil bjerke....superkjekkt. Men det er jo borte nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#455 Skrevet Juli 11, 2012 Endre lysinnstillinger A3 '08// VAG-COM Har en A3 2008 som jeg gjerne skulle fått endret litt lysinnstillinger på. Kort oppsummert her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=235910 Vil gjerne ha endret slik at posisjon 0 gir tåkelys + park som default kjørelys. Jeg kan ingenting om VAG-COM og er begrenset teknisk oppegående så om noen vil hjelpe meg med dette hadde det vært stas. Fikk fin hjelp av Simen Økstad i går til å se på denne. Dog fikk vi ikke til å få satt dashbord-lys til "alltid på", noe som hadde vært kjekt i tunnel-Oslo. Skulle noen vite om det kan løses i VAG-COM er det nok flere enn meg som er interessert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#456 Skrevet Juli 11, 2012 Fikk du posisjon 0 til å bli det du ville? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#457 Skrevet Juli 11, 2012 Delvis. Vi fikk til, etter mye om og men, å kun ha tåkelysene nede som DRL. Knotet var at vi måtte endre oppsettet som lå inne, dvs "disable" lysene som opprinnelig var DRL. Av en eller annen grunn ble de slått på da vi valgte å "use foglights as DRL". Simen får evt supplere meg. Det vi ikke fikk til var å ha lys i dashbordet uten å måtte vri på bryter. Mulig jeg sjekker med Albjerk (hvor bilen er kjøpt ny, og vi kjøpte igjen brukt) om de kan sjekke ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#458 Skrevet Juli 11, 2012 Delvis. Vi fikk til, etter mye om og men, å kun ha tåkelysene nede som DRL. Knotet var at vi måtte endre oppsettet som lå inne, dvs "disable" lysene som opprinnelig var DRL. Av en eller annen grunn ble de slått på da vi valgte å "use foglights as DRL". Simen får evt supplere meg. Det vi ikke fikk til var å ha lys i dashbordet uten å måtte vri på bryter. Mulig jeg sjekker med Albjerk (hvor bilen er kjøpt ny, og vi kjøpte igjen brukt) om de kan sjekke ut. Man må det. Velge at du har lykter uten drl for å kunne bruke grøftelys som drl. Men du må ha lyssensor og bryter med auto funksjon for automatisk å få tent interiørlys i tunneller og om kvelden. Ellers må du vri om bryteren selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#459 Skrevet Juli 11, 2012 Man må det. Velge at du har lykter uten drl for å kunne bruke grøftelys som drl. Men du må ha lyssensor og bryter med auto funksjon for automatisk å få tent interiørlys i tunneller og om kvelden. Ellers må du vri om bryteren selv.. Da er det som vi trodde. Har heller ikke audi mulighet til å kode opp instrumentlys mot bryter i posisjon 0 ? Vi fant ingenting hvertfall, så da er det vel likt som VW går jeg ut ifra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#460 Skrevet Juli 11, 2012 Da er det som vi trodde. Har heller ikke audi mulighet til å kode opp instrumentlys mot bryter i posisjon 0 ? Vi fant ingenting hvertfall, så da er det vel likt som VW går jeg ut ifra.. Ikke som jeg vet. Du kan kode at lysene skal lyse i posisjon 0, men ikke interiørlyset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#461 Skrevet Juli 12, 2012 Trenger en hjelpende hånd på passaten på Bekkestua i Bærum, ene sylinderen tenner ikke, har lite med både verktøy og kompetanse. Betaler gjerne, litt viktig at den funker orgentlig før helgen:) nr er 92 49 43 69, eller send meg en pm:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#462 Skrevet Juli 12, 2012 Hvordan motor? dette er en 3b ikke sant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#463 Skrevet Juli 12, 2012 3b og AHL. 1.6L bensin automat:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#464 Skrevet Juli 12, 2012 ok, jeg kan sikkert ta en titt på den i løpet av morgendagen hvis du ikke får tak i noen andre før det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#465 Skrevet Juli 12, 2012 Imorgen jobber jeg fra 7 om morgenen til 10-11 tiden på kvelden:( noe sjanse du har tid på lørdagen? Har gjort om planene jeg hadde i helgen så jeg kan fokusere på bilen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#466 Skrevet Juli 12, 2012 Har kanskje tid på kvelden, for er gatebil på dagen så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#467 Skrevet Juli 12, 2012 Jeg er her hele helgen, nr mitt står ovenfor. Bare å plinge meg, svarer som regel fort. Veldig hyggelig at du tilbyr deg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#468 Skrevet Juli 12, 2012 Noen som er drevne på rattbytte? Er dette en enkel sak på Passat 3C (eller golf mkv, touran osv for er vel samme der). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#469 Skrevet Juli 12, 2012 Noen som har mulighet til å bytte en foring i bakstillinga mi? Er snakk som fremre foring i langsgående bærearm Skal visst være en veldig grei jobb, men jeg har ikke tilgang på verktøy eller sted å stå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#470 Skrevet Juli 13, 2012 Noen her som kan lakkere min A3 grill i blank svart, gjelder hele grillen? Vil heller gjøre det enn å kjøpe ny grill da jeg liker den originale grillen mye bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#471 Skrevet Juli 13, 2012 Noen her som kan lakkere min A3 grill i blank svart, gjelder hele grillen? Vil heller gjøre det enn å kjøpe ny grill da jeg liker den originale grillen mye bedre. Grillen din kan vel deles så du trenger vel egentlig bare å kjøpe "kromen" i sort kan kjøpes her: http://www.ecstuning.com/Audi-A3-FWD-2.0T/Exterior/Body/ES5958/ evt. så kan du jo foiliere den du har Edit: så ikke at du skrev HELE grillen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#472 Skrevet Juli 13, 2012 Det er jo ett godt alternativ, men håpet å få lakkert hele, så det blir litt mer helhetlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#473 Skrevet Juli 14, 2012 Oslo område Noen som har mulighet til å låne meg en bukk skal bare senke bilen og bytte felger Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#474 Skrevet Juli 14, 2012 noen som vet om det er spjeld på eksosen på mk5 r32 ? sånn som det er på mk4. og om det er hvor ligger dette spjeldet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#475 Skrevet Juli 18, 2012 Noen her som kan tenke seg og bytte framhjulslager på en 2000 a4 for en jeg kjenner? Vedkommende betaler for jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...