Anbefalte innlegg

Noen som kan skifte regreim på golf 4 1,6ltr bensin? Er for en bekjent og jeg har ikke tid til å gjøre det selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan bytte vannpumpe og regreim på en 2001 audi a4 b6 1.8T? vannpumpa lekker!!!:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe meg å endre km standen på et nytt instrumenpanel. Gammelt instrumenpanel med korrekt km stand sitter fortsatt i bilen, har også nylig dokumentasjon på korrekt km stand. Så ingen joksing eller triksing med km stand, kun det gamle instrumenpanelet som er knust.

Bilen er en A4 b5 96mod

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har mulighet til å bytte bremseklosser bak for meg i dag? Har ikke verktøy, kunnskap eller lokale til å gjøre det selv.. Hadde vært meget takknemmelig om noen kunne gjort det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har mulighet til å bytte bremseklosser bak for meg i dag? Har ikke verktøy, kunnskap eller lokale til å gjøre det selv.. Hadde vært meget takknemmelig om noen kunne gjort det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vil hjelpe meg å sette på OEM understell i vinter? Har nye dempere og fjærer liggende, og skal handle inn nye fjærbenslager så det er på plass også..

Skulle også hatt forstillingskontroll..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan sikkert hjelpe deg jeg Simen! :) har forstillingsaparat på jobben å løftebukker så :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som kan fikse overflaterust?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som driver med felgretting og som kan det de driver med?

 

har 4 felger som har være på retting (2!) ganger hos dekkmann økern og fortsatt ikke bra. oslo / akershus. men kan dra lenger om det blir 100%

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker Raymond på Østfold felgteknikk utrolig dyktig kar :) holder til i Fredrikstad eller så har du jo felgservice i Spydeberg og dekksjekk i Askim :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

holmen bilgummi de har jeg brukt alle felgene jeg har hatt til rettging der har vært gulle god. de holder til samme gata som mekonomen og smartklubb mot ryen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som kan montere kupe og motorvarmer for meg? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som kan montere kupe og motorvarmer for meg? :)

 

Send pm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har lyst til å bytte bunnpanne på en A4 B5 1.8t? har desverre ikke tilgang til løftebukk før utpå nyåret, så om noen har lyst til å gjøre det, eventuelt har en løftebukk til utlån (mot betaling) for et parr dager så ta gjerne kontakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ny clutch og utløserlager liggende, trenger noen til å skifte den for meg på en Golf IV 1998 AKL 1.6l. Pris blir vi sikkert enige om :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

si fra hvis noen trenger assistanse angående skruing / feilsøk. har hatt fagbrev mekaniker i 12år og har itillegg biltenkisk fagskole. holder til på eidsvoll. send pm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som kan montere kupe og motorvarmer for meg? :)

 

Ble ikke noe klokere, så spør igjen :) send gjerne pris på pm. Takk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble ikke noe klokere, så spør igjen :) send gjerne pris på pm. Takk :)

 

Send pm

 

hmm :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snakket med han på pm, men har ikke pr dags dato mulighet til å hjelpe han med det han ønsket i bytte :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal høre med en som driver med det der CJ :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har mulighet til å ta på seg forstillingskontroll på en 96 35i?

send PM om du har mulighet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må rette en STOR takk til Lena her på forumet som hjalp meg i går med feilsøking! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.