Anbefalte innlegg

Heisann! Er ny i Vw-himmelen eg.. Lurte litt på når dåkke har lokallagsmøter o.s.v

Nåken eg kjenne forresten? Litt flaut å møta opp å fla seg utafor og! :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen.

 

Vi har møte FØRSTE Torsdagen i hver måned på peppes pizza ved kaien i Haugesund. Møtet begynner kl. 19.30 og varer til de sene nattestimer... (ca 11tida) bare til å møte opp, vi biter ikke :D er somregel rundt 20stk og du kommer nok på talefot med noen etter en liten stund.

 

vet ikke helt om jeg kjenner deg jeg, tar ikke igjen navnet vertfall, sorry.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vell bare ta sjansen då kansje. Hehe! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen, dra med flere VW-Audi venner : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo folkens,

 

Jeg er også ny her. Jeg fikk flyttet over i fra Bergen lokallag. Siden jeg er bømling, så føles det mer naturlig å høre til Hgsd. lokallag.

 

:) Mvh. Helge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen skal du være!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

velkommen i klubben :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen til lokallaget begge to! Desto flere desto bedre er vårt motto... og skule vi bli såpass mange at vi vokser utav "båsen vår" på Peppes så hadde det bare vært gøy :)

 

Kjempekjekt dersom dere også tar turen på lokallagsmøtene våre! Og gjør dere det, så ikke vær redd for å ta kontakt!!! Har komt såpass mange nye ansikter i den senere tid at jeg absolutt ikke har noen kontroll hvem alle er lenger...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen til lokallaget begge to! Desto flere desto bedre er vårt motto... og skule vi bli såpass mange at vi vokser utav "båsen vår" på Peppes så hadde det bare vært gøy :)

 

Kjempekjekt dersom dere også tar turen på lokallagsmøtene våre! Og gjør dere det, så ikke vær redd for å ta kontakt!!! Har komt såpass mange nye ansikter i den senere tid at jeg absolutt ikke har noen kontroll hvem alle er lenger...

 

Må huske at vi ble enige om at vi skulle være på Aksdal bil neste gang da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann! Er ny i Vw-himmelen eg.. Lurte litt på når dåkke har lokallagsmøter o.s.v

Nåken eg kjenne forresten? Litt flaut å møta opp å fla seg utafor og! :/

 

Velkommen i klubben John Inge !

 

Jeg satser på at det klaffer, så jeg kan delta på neste lokallagsmøte.

Vi snakkes der :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen i klubben John Inge !

 

Jeg satser på at det klaffer, så jeg kan delta på neste lokallagsmøte.

Vi snakkes der :-)

 

Håper nå det Tore, har en Cd liggende å vente på deg også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sko vel ha vært med en gang eg og men har lixom ikke gidda ette lappen røk hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.