Noen som trenger skrulokale/lager?

Anbefalte innlegg

Har nylig tatt fast på et relativt stort lager som skal brukes til litt forskjellig. I den sammenheng så vil jeg leie ut litt plass til folk som er intr i å skru på bilen(e) sine. Har allerede fått flere som skal være med på lasset og det er fortsatt noen ledige plasser. Det vil bli tilgang på løftebukk og annet kurant utstyr. Lokalene er sentralt plassert på Valderøya, ca 8 minutt til Ålesund sentrum med bil.

 

Bruk tråden eller send en PM om du er intr.

 

mvh Stig Flem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange kvadrat ledig fortsatt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også leies ut som lager:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vore litt int me prisa =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja skal ordne prisa, men det variera litt utifra kor masse plass du trenge.. logisk nok:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Priser fra 250,-/mnd for lagring av bil

 

Priser fra 450,-/mnd for skruplass, da vil dere få tilgang på bla. løftebukk, strøm er inkludert, oppholdsrom skal bygges utpå høsten. Pris er pr. person/bil

 

Ønsker noen å leie feks 100kvm , så blir det ca 3000,- pr mnd. Kan være ideelt om dere er mange som bytter på å være der. Er også mulighet for å parkere biler ute.

 

Toalett og dusj i 2 etg, brusautomat er bestilt.. hva mer trenger man:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske interessant, bare litt dumt at jeg reiser i luftforsvaret om et par uker :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er der muligheter å sette opp lakkboks? har en kompis som er lakkerer som leiter etter lokale

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan få sette opp en plastjulenisse om du vil:) Så det går sikkert bra.. Vet du hvor stor boksen er?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil gjerne ha inn noen med lakkboks:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger også plass?

Enten kun meg, eller er det plass til å ha med litt kompiser også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har avsluttet leieforholdet nylig, og er igrunn selv på jakt etter noe i Ålesund.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du om dette lokalet er utleid igjen eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det har blitt treningsenter med squash-hall der.. så det er nok opptatt. Jakter på noe i Ålesund, skal si fra om jeg kommer over noe, så kan jo du si fra om du kommer over noe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har muligens funnet et lokale, men skal leie sammen med 5-6 kompisser, så er kun plass til en bil hver.

Uten bukk, uten varme eller isolasjon! :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres ut som en kald fornøyelse!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.