Anbefalte innlegg

Driver med scirocco prosjektet, hadde vel bestemt meg for 16" felger. Men....

Har nå funnet en annen felg jeg liker veldig godt, men den får jeg kun i 17" og oppover. Hva mener dere, blir 17" for stort?? eller bør jeg maks ha 16"???

Jeg ble plutselig veldig usikker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noen meninger om saken???????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, jeg har en mening: 17" blir altfor stort: eek :. Du må ikke finne på å sette dette på bilen din. Jeg synes selv 16" er i grenseland, men der er jo meningene delte;) Med 17" vil du få to kjeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmpppppppppeeeeeeeeeeoverflater (felger) som vil dominere profilen av bilen din. Greia med Rocco 1 er jo at den har en lav og litt nedtrykt profil, som gjør den perfekt til å ha relativt liten diameter på felgen og at bilen skal være lav. Med 17" vil Giugiaros geniale linjer forstyrres og du vil kunne risikere at buen på dekkene ser større ut en buen i hjulbuen.

 

Det eneste positive jeg ser med 17" på Type 53 (og 17 for den sakens skyld) er at du sparer deg å jekke når du skal bytte olje. Og så blir det enklere å få ut katta til naboen som ligger under der, for til og med bikkja kommer til....:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I fare for å gjenta det som Andreas sa, så er også eg motstandar av 17" på den fine bilen din ;)

 

Eg også synest at 16" var i grenseland, men det skal nok gå. Eg meinar at det optimale er 15", men det er ikkje opp til meg å bestemme.

 

Men mitt svar på spørsmålet ditt: Ja, 17" er for stort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vel egentlig det jeg mente også, men måtte forhøre meg litt. Fant no jeg likte, men den ble ikke laget i mindre enn 17". :(

Blir nok 16" da tenker jeg. No mindre syns jeg blir så smått. Syns egentlig det ser litt rart ut med 13 & 14", men det er jo det jeg mener da. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.