3 - 52mm målere i airVentconsoll på en A6. NÅ MED BILDER

Anbefalte innlegg

Hei..: vinke :

 

Finnes det en holder hvor man kan bytte ut den midtre ventilasjonen på "dashbordet" på en A6 2000??

 

Skal sette inn 2 st wideband O2 målere og en turbotrykksmåler, men vil ikke ha dem på venstre A stolpe.. Å ikke OPPÅ dashbordet. vet noe slikt finnes til en A4 på ebay i carbon men den passer ikke A6 gjør den vel??

De har også en type hvor du bytter ut luftrillene på hver side (da kun 2 målere)

Jeg kunna ha tenkt meg å bytta ut HELE den konsollen for en custom byggd en.

 

Noen her som lager/har laget eller vet om hvor man får kjøpt dette???: klø :

 

Mvh Stian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om disse kan passe.

http://www.awe-tuning.com/pages/shared/part_detail.cfm?PMaI=1&PMoI=1&PEI=2&PP=a4_18t_interior.cfm&PPT=Interior&IL=CenterGaugePod

 

Skulle fått noen til å måle størrelsen på rillene på forskjellige a4 b6 og b7 mot størrelsen på A6 c5.

Er bare rillene som må byttes ut i såfall, og det tar 1 minutt. :)

 

 

Eller, så kan du gjøre som han her. Kappe og plastsveise.

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/271429-Vent-Pod-Boost-Gauge-finally-finished........?highlight=vent+gauge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett på begge :D

 

Men vill ha clean face rundt de 3 målerne, ingen luft riller.

 

SÅÅÅÅ må vel kjøpe meg en Xtra en å skjære vekk alt overflødig å legge dit glassfiber/sparkel å lakkere dem Piano sort.. ( er planen ja) :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått tatt saken i mine egne hender å lager det sjøl... vart DRIT rått.. mangler bare lakk.. ska legge ut alle bilder fra jeg starta til finish i bil. :D 2 stk røde digitale innovate A/F målere å 1 stk Glowshift rød digital...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

venter på bilder Stian ..... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

venter på bilder Stian ..... :)

 

He he he.. de er snart ferdige.. Må lakkeres som sagt, men er i hokksund nå på jobb så kommer ikke hjem før den 21 august. EN ting, den fargen som metall omrammingen på disse A6'ene har, er det mulig å få farge kode på de??

 

Ser ut som MØRK bronsje/svart..... Tror jeg fikk svaret på ebay = GRAPHITE FINISH LIGHTED CENTER DASH VENT

Å Bilde kommer... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg kommet meg hjem.. Å her er det jeg holder på med..

 

Mangler lakk, men det blir til uken, legges også ut bilder ferdig montert i bil..

 

Gi gjerne kommentarer. Kan jo være behjelpelig med å lage slike, har jo en til overs fra min bil såååååå :D

 

20082010305-1.jpg

 

20082010306.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så jo ikke så dumt ut! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så jo ikke så dumt ut! :)

 

Takker... Må si meg fornøyd så langt... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der tror jeg blir knall når det er ferdig lakkert.

Skal du beholde lyset i den justeringsgreia til ventilasjonen, eller lakker du over der og?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bli jævli bra dette, pluss at det ser mer "org" ut liksom.... Så hjulene med lys blir som de er....

Ganske snedig å for det er jo bare å ta strømmen til målerne derfra :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bli jævli bra dette, pluss at det ser mer "org" ut liksom.... Så hjulene med lys blir som de er....

Ganske snedig å for det er jo bare å ta strømmen til målerne derfra :D

 

Ypperlig det da. Hmmm, får vel gå på huggern å finne meg et jeg kan leke meg litt med jeg og. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lek ivei :D

Kan jo selge deg mitt (som står i bilen nå), men er vel ikke klart til å plukkes ut før evt om 2 uker da. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så billig selger du den ikke. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener org ja, ikke den som er klar gjort for lakkering nei :) Trur prisen jeg fikk på Bil1din.no var 1200 med moms å frakt.

 

Kjøpte da mitt på ebay. blei 400kr med frakt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten oppdatering, har tenkt ut dette med å lakkere den i piano-sort,

Har kjøpt meg 3M Di-Noc carbon film som jeg skal legge på selve "huset" så blir de måler "capsene" sorte som de er..

Regner med at filmen kommer denne uken, så da skal jeg legge denne filmen, lime fast "capsene" og kansje få montert den i bilen... Kansje til helgen men ser for meg at dette kommer til å ta tid da det skal monteres 2X AFR målere og 1 turbotrykks måler.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått tilbake "huset" fra lakkering, å må si meg mere førnøyd med dette en Carbon look..

 

Det ble så bra at jeg ribba audien totalt for div lister å sente de og på lakkering :D

 

En liten smakebit

 

27102010028.jpg

 

27102010026.jpg

 

27102010025.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er målerne satt inn :D (bildet av hele interiøret kommer i morgen, da i SLUKKET tilstand, hvorfor? les videre :D)

 

Det viser seg at ene måleren er BLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :( men den fungerer. ligger på rundt 14.7-15.2 ved vanlig kjøring.

Den andre står å blinker 7.4 ?? (Denne er heldigvis rød da :D) Noen som vet hva den "koden" er?? har sjekket ALT men finner ikke noe trouble codes på innovate-motorsport sine hjemme sider.

Sist men ikke minst den Digitale boost gaugen.. den starter på -0.7 ?? skal de gjøre dette? trudde de starter på +/- 0.0 bar??

Hmm merkelig

Håper noen her kan gi meg litt hjelp med dette :D

Mvh Stian

 

Er villig til å bytte kun måleren om noen har RØD å vil ha BLÅ Digital LED innovate A/F LC-1 lambda måler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trykkmåler'n går på minus siden. Du har vacum når du står på tomgang..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trykkmåler'n går på minus siden. Du har vacum når du står på tomgang..

 

Kansje logiskt :D

Takker da va det problemet ute av verden...

 

Hva med de andre? noen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje logiskt :D

Takker da va det problemet ute av verden...

 

Hva med de andre? noen?

 

Jeg har en LC1 lambda og den kødder avogtil med lignende symptom. Begynner gjerne på 7 "ett eller annet" og teller sakte opp mens LED lampen blinker. Har du koblet opp LED lampen (hvis den fulgte med)?

På min så blinker det i LED hvis det er noe galt, men har ikke funnet ut av hvorfor min kødder seg. Misstenker at jeg har for mangen instrument på samme jording men er ikke sikker. Har også 3 instrument i ventilasjonen i senter konsoll, dette da på S2.Boost, AFR og bensin trykk. I tillegg så har jeg jordet olje akkumulator og rele til bensin pumpene på samme.

Mener det skal stå i manualen som følger med hva blink kodene betyr.

Min er det bare å slå av og på tenning så kommer den igjen.

Siden du har fått den ene til å virke så burde jo den andre følge med hvis du har koblet den likt?

Grunnen til at du har 2? Referanse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik ser det ut i bilen nå.

 

27112010039.jpg

 

26112010036.jpg

 

Fikk lagt på smoked beskyttelses film på lyktene også.. Perfekt :D

 

27112010038.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en LC1 lambda og den kødder avogtil med lignende symptom. Begynner gjerne på 7 "ett eller annet" og teller sakte opp mens LED lampen blinker. Har du koblet opp LED lampen (hvis den fulgte med)?

På min så blinker det i LED hvis det er noe galt, men har ikke funnet ut av hvorfor min kødder seg. Misstenker at jeg har for mangen instrument på samme jording men er ikke sikker. Har også 3 instrument i ventilasjonen i senter konsoll, dette da på S2.Boost, AFR og bensin trykk. I tillegg så har jeg jordet olje akkumulator og rele til bensin pumpene på samme.

Mener det skal stå i manualen som følger med hva blink kodene betyr.

Min er det bare å slå av og på tenning så kommer den igjen.

Siden du har fått den ene til å virke så burde jo den andre følge med hvis du har koblet den likt?

Grunnen til at du har 2? Referanse?

 

 

Hei.. Min står konstant å blinker 7,4..

Det med for mange instrument på samme jording kan være en faktor men kan ikke helt se problemet da alle 3 målerne er L.E.D :) de skal jo dra microskopiskt med strøm.

Var heller ikke med noe manuall på disse 2 A/F målerne, men har lest litt på hjemme siden deres, har skrudd på av på av på av tenning men det blinker fortsatt 7,4.. + toppen av kaka så er batteriet flatt.. så NOE er galt..

De er kopplet opp på samme måte

Har 2 p.g.a V6 motor 2 turboer og da ville jeg "følge" litt med på begge sider av motoren..

Referanse på hva?? :)

 

NÅ BLINKER BEGGE 7,4 :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.. Min står konstant å blinker 7,4..

Det med for mange instrument på samme jording kan være en faktor men kan ikke helt se problemet da alle 3 målerne er L.E.D :) de skal jo dra microskopiskt med strøm.

Var heller ikke med noe manuall på disse 2 A/F målerne, men har lest litt på hjemme siden deres, har skrudd på av på av på av tenning men det blinker fortsatt 7,4.. + toppen av kaka så er batteriet flatt.. så NOE er galt..

De er kopplet opp på samme måte

Har 2 p.g.a V6 motor 2 turboer og da ville jeg "følge" litt med på begge sider av motoren..

Referanse på hva?? :)

 

NÅ BLINKER BEGGE 7,4 :(

 

Ahh,tenkte ikke på at det var V6 motor.Med referanse tenkte eg at du ville ha 2 for å sammenligne hvis den ene begynte å avike slik at du ser at det er på tide å resette dem. Dei er jo ikke nøyaktige over lang tid og skal resettes så og så ofte,husker ikke helt hvor ofte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.