Hvordan velge Haugesund til lokallag?

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er ny i klubben jeg også. Lurte bare på hvor jeg velger lokallag. På min profil står det Stavanger lokallag... Hvor skifter jeg dette? Skal jo stå Haugesund her...

 

Mvh Lars J R

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

send en PM til Andreas Skotner så fikser han det fort for deg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lagt deg inn under Haugesund nå.

 

Hvis lokallagsleder gir oss oppdatert postnr liste for området sitt så kan vi gjøre at flere kommer i riktig lokallag.

 

BB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lagt deg inn under Haugesund nå.

 

Hvis lokallagsleder gir oss oppdatert postnr liste for området sitt så kan vi gjøre at flere kommer i riktig lokallag.

 

BB

 

Bjørn, gidder du å fikse det for meg også? bor bare 5min unna haugesunds grensa og 1.5timer unna stavanger :D

 

Velkommen i klubben forresten Lars Johannes! fete felger på golfen din : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn, gidder du å fikse det for meg også? bor bare 5min unna haugesunds grensa og 1.5timer unna stavanger :D

 

Fikset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendt PM til Bjørn med postnr for oss...

 

LJR: legg gjerne ut bilder (og info) om deg/bilen i billedposten for lokallaget vårt, ser veldig bra ut den på bildene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor legge dåkke inn sånn da? Har ikkje peil eg... E jo tross alt ny her vettu:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal vi se, vi har denne tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=18445

 

viss du har bildene på pcen så skriver du innlegget, går litt nedover på den sida, der står det en knapp kalt "Behandle Vedlegg" trykk på den, og let fra bildet på pcen din så du har korrekt "sti" til bildet, så laster den opp bildet.

 

Viss du har bildet på internett fra før av så tar du bare å høyreklikker på bildet, velger egenskaper og kopierer hele adressen frem til bildet.

så ser du over her du skriver vedlegg så er det en liten gul firkant, den legger koden til som du trenger for å vise bildet på forumet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg har fått til noe nå....

 

Foresten. Er det mange medlemmer fra Haugesund sitt lokallag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg har fått til noe nå....

 

Foresten. Er det mange medlemmer fra Haugesund sitt lokallag?

 

Velkommen skal du være... Er en go gjeng som er medlemmer , pleier å være ca 20 stk på lokallags møtene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fixe det for meg oxo ? ;)

 

av en eller annen rar grunn så står det bergen lokallag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.