Bodø: Boligjakten over, fått leid leilighet i sentrum :)

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg og dama er på tur til å flytte fra trøndelag og opp til bodø, hun skal gå høgskole.

har ringt på en del leiligheter men alt vi har ringt på er utleid.

Jeg lurer på om noen her i lokallaget vet av noe, vet av noen som har elr har ei leiligheit stående?

ønsker å leie til ca 4000-4500 + strøm, elr 5000 inkludert strøm, gjerne nært høgskolen så jeg slipper å låne bort A4en til hun mens jeg er på sjøen :P

 

litt info om oss hvis noen av dere vet om elr har en leilighet stående.

Jeg er 23 år, jobber på fraktbåt langs norskekysten, er 1 måned på og 1 måned på fri.

Hun er 18, blir 19 i september, skal gå sykepleiern på høgskolen i 3 år

ganske så stille og rolig par, ikke av det slaget som feste fredag til søndag i helgene.

har vært ett par side 10.07.2007 så har 3 årsjubileum i dag :D

eventuelle fordeler vi ser med en leilighet er parkeringsmulighet, mulighet til vedfyring, eget soverom og bad. men om noen har så trenger ikke disse punktene å være et must.

sliter ganske med å finne oss leilighet å begynner å bi litt stresset at vi ikke skal finne noe før skolestart at vi bare må ta en hybel bare får å ha en plass å sove.

 

trenger ikke å være gangavstand til høgskolen men er ett plus for oss, maks 10 - 15km fra studiested er av interesse

 

Mvh

Jørn-Ove og Henriette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ringt på nesten 10 leiligheter den siste uka nå, uten om å finne noe som var ledig, begynner å bli stresset med å finne en plass å bo nå så om noen vet av noe så gi en lyd, kan strekke oss til ca 6000 med strøm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

går mye busser fra sentrum så du trenger ikke låne bort bilen.. (for oss som har noya for og låne bort gullet. )

komer jeg over noe så skal jeg si fra..

velkommen oppover

 

mvh P Fallmyr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

går mye busser fra sentrum så du trenger ikke låne bort bilen.. (for oss som har noya for og låne bort gullet. )

komer jeg over noe så skal jeg si fra..

velkommen oppover

 

mvh P Fallmyr

 

 

Høres fint ut, sjer pr dags dato mørt ut for å flytte oppover, med tanke på at vi ikke har fått noe respons på de vi har ringt på, har vel ringt på 10-12 leiligheter som er utleid.

 

gleder meg til å komme oppover, fordi om jeg ser litt mørt på å sitte på en eventuelt leilighet mens dama er på skolen, jobber på sjøen så har pleti fritid når jeg er hjemme på fritørn.

må vel bli kjent med noen av klubbmedlemme i fra bodø tenker jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja var ikke noe lett og finne noe her da jeg flyttet opp. zett.no finn aviser og slikt er lurt og si i.

http://www.zett.no/bolig__til_leie.html?objectId=1908000

 

 

er på tur for å ringe på den, har vært innom ssib.no å sett, der ligger det jo mang, men de fjærner de jo ikke når de er utleid. kjedli å bruke tid å energi på å ringe på noen som er utleid:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjønner den godt. skal iallefall ha øynene åpene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett inn Ønskes leid annonse i Avisa Nordland, mye enklere enn å tråle alskens annonser :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett inn Ønskes leid annonse i Avisa Nordland, mye enklere enn å tråle alskens annonser :)

 

har funnet ei som er ledig, fått tilsent bilder=) håper vi får leie den :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en kollega som skal flytte på hybel pga. skolegang. Han leier nå ei leilighet på ca. 40-50 kvm. Tror han betalte 6000,- i måneden. Kan få mer info og legge ut her!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en kollega som skal flytte på hybel pga. skolegang. Han leier nå ei leilighet på ca. 40-50 kvm. Tror han betalte 6000,- i måneden. Kan få mer info og legge ut her!

 

høres fint ut, hvor i bodø ligger den leiligheten eventuelt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat anskaffet meg og min samboer leilighet i Bodø, Nesten så sentralt som mulig, I leitetunet.

Så og si nyopppussa leilighet på litt over 30 kvm. Med strøm, internett, tv osv inkludert. Dette til 6900,-!

Heftige priser i byen hvis du skal ha sentralt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis en har planer om å bo et par år vil det lønne seg å kjøpe, jeg solgte nettopp min 85kvm leilighet på Mørkved m/egen garasje, total kostnad pr.måned var ca. 8000,-

Og hvis en skal studere så er det bare å anbefale å bo nærmest mulig høyskolen, skal en ta buss hver dag så blir det dyrt.

Det er ivertfall min erfaring etter 8år i Bodø.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis en har planer om å bo et par år vil det lønne seg å kjøpe, jeg solgte nettopp min 85kvm leilighet på Mørkved m/egen garasje, total kostnad pr.måned var ca. 8000,-

Og hvis en skal studere så er det bare å anbefale å bo nærmest mulig høyskolen, skal en ta buss hver dag så blir det dyrt.

Det er ivertfall min erfaring etter 8år i Bodø.. :)

 

har no planer om å bo minst 3 år, men jeg er jo ikke nødt til å flytte på meg, det er jo kun for å være sammen med hun, jobber jo på sjøen halve året så spiller ingen rolle hvord jeg bor, å kjøpe er ikke uaktuelt, men må bo i bodø ca ett halvt år først får å sjå om jeg trives, lite vits å legge igjen tid,energi å penger på noe man ikke makter :P

 

har ikke funnet noe nært høgskolen enda, funnet ei helt utpå tverrlandet væl og merke, men når kjærringa er litt treig ute etter å ha blitt pisket flere gannger om at hun måtte begynne å ringe rundt så er ikke det mitt problem at det er ei litt langt unna :P

 

men det mest geniale hadde vært ei på rønvik elr mørkved

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har nå ringt å ringt på leiligheter, er vel kommet oppi 10-15 stk nå uten å få noe napp.

enten er de utleid elr har de ikke bestemt seg enda, men når de først bestemmer seg så blir det desverre ikke oss =(

 

så om noen av dere bodøværinger vet av noe så send meg en pm elr sms på 90742037

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har nå ringt å ringt på leiligheter, er vel kommet oppi 10-15 stk nå uten å få noe napp.

enten er de utleid elr har de ikke bestemt seg enda, men når de først bestemmer seg så blir det desverre ikke oss =(

 

så om noen av dere bodøværinger vet av noe så send meg en pm elr sms på 90742037

 

om du har mulighet kan jo denne være et alternativ http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=22770660

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du har mulighet kan jo denne være et alternativ http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=22770660

 

fellesgjeld holder jeg meg langt unna, kun ut etter selveier hvis jeg skal kjøpe.

tenkte å finne ei som vi kunne leie det første halvåret, men har det i tanken å kjøpe etter et halvt år oppi bodø om jeg trives, må sjekke litt med banken først om hvor mye jeg kan få i lån på leilighet, ikke sikker hvilke betingelser banken har på bolig lån, regner med jeg må kjøpe alene siden fruen går på skole å får kun studie lån, tviler på at det blir tatt som inntekt side det er et lån i utgangsponktet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet av både 3- roms selveier ny i 2009 med bra standard, 20 min gange fra høgskolen.

Skal dere leie i samme område så blir det 8k + strøm. Ene rommet kan dere leie ut for ca. 3-3.5k ;)

 

Har noen her som faktisk leier ut m/møbler. Høy standard!

 

Ring meg på 98 63 62 72 er dere interessert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet av både 3- roms selveier ny i 2009 med bra standard, 20 min gange fra høgskolen.

Skal dere leie i samme område så blir det 8k + strøm. Ene rommet kan dere leie ut for ca. 3-3.5k ;)

 

Har noen her som faktisk leier ut m/møbler. Høy standard!

 

Ring meg på 98 63 62 72 er dere interessert.

 

Takk for tipset. Har sett på noen selveierleiligheter nært høgskolen. Må bare få ut fingern å snakke med banken. Muli jeg ringer deg iløpet av uka

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallais! Har glemt av å få mer informasjon om den leiligheten jeg pratet om lengre opp. Ringte han akkurat, men tok ikke tlf. Skal få tak i han iløpet av dagen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallais! Har glemt av å få mer informasjon om den leiligheten jeg pratet om lengre opp. Ringte han akkurat, men tok ikke tlf. Skal få tak i han iløpet av dagen! :)

 

trenger ikke, fikk leid ei i sentrum i dag. 6000 inkludert strøm og kabeltv, inneparkering ( jippi for min del :D )

 

så nå må jeg bare få kommet meg på fritørn og få flytta oppover å møtt noen av dere i lokallaget :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo bra! Leiligheten hans var uansett overtatt av noen andre nå...

Velkommen til Bodø enn så lenge! Siste søndag i måneden har vi fast møte på Peppes kl. 18.00. Dere er begge hjertelig velkommen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo bra! Leiligheten hans var uansett overtatt av noen andre nå...

Velkommen til Bodø enn så lenge! Siste søndag i måneden har vi fast møte på Peppes kl. 18.00. Dere er begge hjertelig velkommen :)

 

 

må vel se om jeg får til det iløpet av kort tid, kommer ikke oppover før 9ende august mest sannsynlig. får ikke overta leiligheten før 16ende, men skal muligens "bo" til ett vennepar av oss den første uka=)

så er ivertfall på plass fra 16ende august og utover=)

er jo hjemme 1 mnd i gangen så hadde vært kjekt å blitt kjent med dere i lokallaget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.