Anbefalte innlegg

Jeg kommer jeg og... Felles kjøring fra kristiansand eller??? Burde vel klare å nå frem hvis vi kjører fra oddemarka kl 1700???

Lenge siden sist jeg var på møte sist nå.. Første med Passaten, ikke at den er noe å se nå. Men men. Mi sjåast...

Da kjører vi fra Oddemarka 17.00 da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kjører vi fra Oddemarka 17.00 da!

 

Kunne gjerne tenkt meg å møte folkene her i lokallaget for engangs skyld, så hadde vært fint om noen hadde hatt et ledig sete til i morgen til meg :) bilen min er i 1000 deler for tiden så :/

 

mvh thor inge hansen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det klart for årsmøte med nogo attåt.

 

Sjekk terminlisten og pass på at du får med deg dette.

 

Skriv i denne tråden hvis du kommer og også om du tar med deg noen. Hvis du ikke kommer trenger du ikke skrive noe her...

 

 

Kommer..

 

Mvh

 

Carl Erik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer det gjør je, men ikke fra kristiansand, det ser ut som jeg må en tur til lillesand på dagen, så jeg møter bare opp i arendal jeg. Sjåast der...

 

 

Tidemann

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne gjerne tenkt meg å møte folkene her i lokallaget for engangs skyld, så hadde vært fint om noen hadde hatt et ledig sete til i morgen til meg :) bilen min er i 1000 deler for tiden så :/

 

mvh thor inge hansen

hvis du kan komme deg til oddemarka kan du sitte på derifra!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Humm... blir kanskje litt vanskelig å tumle seg bort til Arendal på sommerdekk på dette føret. Usikkert om jeg kommer. Hvordan er veiene fra kristiansand til arendal? null snø regner jeg nesten med.

 

VELDIG forvirrende med disse datoene som svirrer rundt. Fikk nettopp en mail om at møtet er/var 2. februar. *forvirret*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På nyhetene (sørlandssendinga) tidligere i dag så meldte de om veldig glatte føreforhold mellom Kristiansand og Lillesand, et veistykke som er notorisk om vinteren. Om de er noe særlig bedre i morgen er ikke godt å si, men hvis det er under -5º (-8º i Arendal akkurat nå) så blir det ikke saltet og da er det stor fare for glatte veier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte mellom Kristiansand og Lillesand i ettermiddag, og da var veien bare men grisete(våte), men med en gang man kommer av e18 så er føret heller interessant....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er ikke den eneste som er forvirret Karl Richard, jeg er nokså forvirret selv også...

 

Korrekt dato er 2. mars

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert at det ikke var 12mars Lars? : haha ::nana:: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror ikke han greier å bestemme seg : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dere ikke er snille tar jeg all pizza'n sjøl... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Populær tråd etterhvert dette Lars;)

 

Er ikek så ofte du gjør feil vet du: ja :, sikkert derfor det blir så mye fokus på det og:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dere ikke er snille tar jeg all pizza'n sjøl... ;)

Da skal jeg holde kjeft : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du kan komme deg til oddemarka kan du sitte på derifra!:)

 

Joda, det skal gå, men kan noen legge ned forklaring på akkurat hvor på oddermarka jeg skal møte, og hvor det egentlig er sånn ca :) ikke innfødt kristiansander som dere sikkert skjønner :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, det skal gå, men kan noen legge ned forklaring på akkurat hvor på oddermarka jeg skal møte, og hvor det egentlig er sånn ca :) ikke innfødt kristiansander som dere sikkert skjønner :)

Dvs at jeg regner med at oddemarka er her oppe med hia en plass, men helt hvor er jeg ikke så sikker på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skal møte på ESSO-stasjonen, det er der gutane pleier å møtes når de skal kjøre østover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dvs at jeg regner med at oddemarka er her oppe med hia en plass, men helt hvor er jeg ikke så sikker på :)

 

 

IKKE ved Hia... Det er gimle. Oddemmarka ligger på lund. Rett ved den nye rundkjøringa etter oddernestunellen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IKKE ved Hia... Det er gimle. Oddemmarka ligger på lund. Rett ved den nye rundkjøringa etter oddernestunellen.

 

HIA har (hadde?) avdeling nede ved Oddemarka også, Keko. Broren min gikk lærerutdannelsen der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HIA har (hadde?) avdeling nede ved Oddemarka også, Keko. Broren min gikk lærerutdannelsen der.

 

Det var jeg ikke klar over.. Da må det før de bygde den nye hia. Alt virksomhet er flyttet opp dit. Trodde at jeg kjente mesteparten av byen etter 2 år bak rattet i drosja. Man lærer noe nytt hver dag.

 

OT. skal prøve å ta med meg det tåkelyset til deg Per.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er altså esso stasjonen på bjørndalssletta(ca) klokka 17.00 hvis jegikke har bommet på noe nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har du ikke bommet, det er den stasjonen og det klokkeslettet som gjelder! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har du ikke bommet, det er den stasjonen og det klokkeslettet som gjelder! : ja :

Snakkes :) blir moro å møte folkene bar alle disse avartarene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et kjempetreff. Tusen takk til alle som kom, og ikke minst alle de nye vi ikke har hilst på før.

 

Stor takk til Jørn for kveldens utrolige underholdning og selvsagt Autopower v/Terje og Jan for invitasjonen.

Vi kommer gjerne tilbake... *hint*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på jeg også Lars-Inge. : ja :

 

Presentasjonen fra Jørn var utrolig bra :tilber::tilber:

 

Må jo også si takk til Autopower for en fin fin kveld.

 

Ellers så var det utrolig gøy at det kom så mange som det gjorde. Mye nye fjes og det er jo helt topp.

 

Håper vi ser mer til de nye medlemmene på treff fremover.

 

MVH

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.