#51 Skrevet Mars 3, 2005 BTW: Hvem ordner med Cd med bildene? One Copy for me please 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mars 3, 2005 BTW: Hvem ordner med Cd med bildene? One Copy for me please De som ønsker kopi av Jørn's materiale sender en PM til meg med hva de ønsker og så ordner vi det. Jeg tar da betalt for platen som brukes (cd og/eller dvd). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mars 3, 2005 De som ønsker kopi av Jørn's materiale sender en PM til meg med hva de ønsker og så ordner vi det.Jeg tar da betalt for platen som brukes (cd og/eller dvd). Jada, brenning skal vi ordne, hvis Lars tar på seg ansvaret med å samle en liste over hvem som skal ha ( ), så ordner vi det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mars 3, 2005 Jada, brenning skal vi ordne, hvis Lars tar på seg ansvaret med å samle en liste over hvem som skal ha ( ), så ordner vi det. Listen er allerede opprettet og består i øyeblikket av 2 navn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...