vw passat 3b hovedlys og baklys!

Anbefalte innlegg

hei. lurer på hva folk har på sine passater helst stv da,min er sølv.. å vil ha noe som ser mye bedre ut en kjedelige orginale hovedlyktene. vil ikke ha angel eyes, men kansje devil vet ikke enda.Har bestilt emblemfri grill svart , kommer i slutten av denne uken ;)

 

 

http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=DLVWK58J&vg=11110&vgpath=Varekategorier/499/954/985/9290/11110

 

 

må bli noe sånt for det er jo de som er tøffest siden den har svart innmat

 

har tenkt på klarglass også... baklykter har jeg tenkt på Led fordi de lyser bra å har faktisk ikke sett passat med det!

usikker : klø : noen som har bilder av noe stilig å som ikke alle har:D?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Japp, og jeg må sjekke lagerbeholdning på Devileyes.

Baklampene er på lager... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe der var du ja som jeg har lest mye i alle "lykte" poster:P får man noe rabatt via klubben ellerno:D? helt ærlig blir dette bra? tenkte å handle hovedlys til høsten da det blir mørkt, baklys kan jeg bestille neste måned ved lønn:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe der var du ja som jeg har lest mye i alle "lykte" poster:P får man noe rabatt via klubben ellerno:D? helt ærlig blir dette bra? tenkte å handle hovedlys til høsten da det blir mørkt, baklys kan jeg bestille neste måned ved lønn:D

 

Ikke på de prisene der nei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe lov å spørre:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.