Hvem selger girkule(r) til A6 C5 - 6 trinns

Anbefalte innlegg

Min søster har en A6 2003 modell med S-line pakke men irriterer seg grønn over den girkulen, er visst alt for kald om vinteren og ellers alt for glatt, så jeg har fått i oppdrag å skaffe noe annet, er ikke ute etter orginaldeler til blodpris så har prøvd å søke litt på ebay, men vet ikke hva jeg skal skrive - "schaltknauf" var det nærmeste jeg kom det var dårlig med resultat på det- noe som vet hva det heter på tysk?

 

Kom gjerne med forslag til butikker i inn eller utland som kan ha - 6trinns girkule type rund i skinn eller den som har combo gummi/alu.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Schaltknauf er riktig det.

 

Jeg pleier å bruke tuning-fanatics-shop_com som selger på Ebay, de har mye fint til interiøret.

 

Egentlig passer jo de fleste girspakene, du må bare tilpasse posen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De hadde mye fint i den sjappen men alle girkulene jeg fant hadde enten reversen på feil sted, var 5-trinns eller hadde påtrykk som "V6" "S3" o.l

Så er åpen for andre forslag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er noe sånt som denne jeg ser etter, skinnet rundt er ikke så viktig, men jeg må være sikker på at jeg får det til å passe.

Akkurat denne er til A3 8P

 

CIMG7731.JPG

 

link: EBAY

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en original girkule som jeg ikke fikk brukt. Den er til A3 s-line, med alu på toppen og perforert skinn rundt, og noe innslag av rødt. Helt ubrukt, 6 trinns. Belgen passer ikke til A6, men selve kula går på, så da må du bytte belgen. Den kosta 900kr ny fra Tyskland, du kan få den for 500inkl frakt :)

 

En sånn som over får man også til A6, men ny så koster den nærmere 1500kr mener jeg å huske! Har delenr. et sted hvis du trenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det sånn den ser ut? vet du om det er mulig å få festet belgen til den?

 

S3_8P_NEU_2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er den ja, bare at jeg har 6 trinns, også har den alu på undersiden av kula og.

 

Det skal være mulig ja, en kammerat av meg har gjort det, men jeg har ikke prøvd selv.

 

Jeg prøvde å bruke hele denne girkula med belg på en 2000 A6, bare bytte over den plastikk ramma til belgen, men A3 belgen var akkurat for liten til at det gikk. Ser at du skal ha den på en 2003? Mulig den er ørlite granne mindre!? Selgeren sa at det skulle gå å få den på en A6, mulig det var facelift'n han mente. Du får med hele greia evt. så da kan du jo prøve.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal høre med hun, var mest den aluminiumen hun ville bli kvitt, for i -15 så måtte hun ha genseren imellom for den var så kald.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en original girkule som jeg ikke fikk brukt. Den er til A3 s-line, med alu på toppen og perforert skinn rundt, og noe innslag av rødt. Helt ubrukt, 6 trinns. Belgen passer ikke til A6, men selve kula går på, så da må du bytte belgen. Den kosta 900kr ny fra Tyskland, du kan få den for 500inkl frakt :)

.

 

Hei, hun likte den som du hadde best, det røde passet visst fint til interiøret ja, så tar denne hvis du er sikker på at den gamle belgen er mulig å få festet på denne nye kulen uten bruk av superlim el lign.: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var dårlig med bilder av hvordan selve girkulen ser ut, er kvaliteten god? tenker på en til meg selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var dårlig med bilder av hvordan selve girkulen ser ut, er kvaliteten god? tenker på en til meg selv.

 

Jeg ble overrasket over kvaliteten. Hadde nesten forventet litt plastjuggel og slark, men det var veldig fin passform og skilte seg ikke ut med resten av interiøret. Og fargen på lyset var lik det i instrumentene. Har ikke noe negativt å si på kvaliteten etter 1 års bruk. God service var det også. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det lys i kula?

 

Jepp det er det. Akuratt samme som i skivene i dasjen, har dette selv ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.