Nest møte i Karasjok 12.03.05

Anbefalte innlegg

Når vi er så godt i gang, kan vi like gjerne holde neste møte om en mnd i Karasjok. Dette er jo en fin mulighet for alle som bor i Øst-Finnmark. Så da er utfordringen til ALLE, sett i gang å verv folk til klubben. Jeg har som ønske å passere 100stk til sommertreffet`2005. Klarer vi det, er jeg stor fornøyd. : gb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

e d klart kor i karasjok vi ska møtes da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope, men vi har en mnd på oss til å finne d ut. Har sendt ut mail til medlemman med info, der d står at møtested kommer i lokalmedia.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så at d hadde kommet en ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vi er så godt i gang, kan vi like gjerne holde neste møte om en mnd i Karasjok. Dette er jo en fin mulighet for alle som bor i Øst-Finnmark. Så da er utfordringen til ALLE, sett i gang å verv folk til klubben. Jeg har som ønske å passere 100stk til sommertreffet`2005. Klarer vi det, er jeg stor fornøyd. : gb :

 

 

Ja vi jobber med medlemsverving, og 100 stk burde være ett oppnåelig mål.

Skal gjøre mitt beste i så henseende. Skal også prøve og stille på møtet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dere finne ut om dere har mulighet å komme til Karasjok, når det bynner å nærme sæ. Fint å vite om d kommer nån fra øst i d hele tatt. D blir litt langt å måtte kjøre 20mil for ingenting. Det blir sent ut mail etterhvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Unge lovende Hamsund stiller mannsterk fra Hammerfest ihvertfall :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så fremst jeg er i Norge og ikke er en tur i Spania og prøvekjører nye passat så kommer nok jeg, nurke og fruen bort en tur, tar selvf med morten og andre som har lyst å være med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dere finne ut om dere har mulighet å komme til Karasjok, når det bynner å nærme sæ. Fint å vite om d kommer nån fra øst i d hele tatt. D blir litt langt å måtte kjøre 20mil for ingenting. Det blir sent ut mail etterhvert.

 

Hei igjen.

Skal prøve å være ute i god tid, men jeg regner med at jeg kommer.

Men det blir jo litt dumt hvis det bare blir meg og Øystein som kommer,

så vi får prøve og få tak i flere og dra med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, d blir kansje litt lite. Vet at d e mange som e fra øst, så æ skal sende mail og sms når d bynne å nærme sæ.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har Øystein og æ lagd en info om klubben og slått opp på byens butikker

så får vi se om det blir noe respons. Vi jobber også opp mot de som vi vet ikke er medlemmer her i nærområdet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt supert, godt jobba Morten å Øystein! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nåh . : eek :

 

Blir det møte til helga i karasjok eller kossn blir opplegget , har vært litt stille her inne i det siste .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nåh . : eek :

 

Blir det møte til helga i karasjok eller kossn blir opplegget , har vært litt stille her inne i det siste .

 

Det har vært litt stille ja, men æ vet ikke om det blir til hælga. Det ser bare ut som det kommer 2-3 stk fra øst. Det syns æ jo e litt lite, eller ka mene dåkker? Det e jo scootersesong nu så da blir d jo litt vanskeli å få folk på møtan.

 

Fikk liksom ikke så stor respons fra øst, bortsett fra Øystein, Morten og Dan Robin.

 

Men hvis d e nån som har andre opplysninge enn mæ så e d bare å si fra.

 

Hvis æ ikke får tilbakemeldinge på kor mange som kommer, blir vi å avlyse det på onsdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.