Ener Golf i ny norsk film "Trolljegeren"

Anbefalte innlegg

Satt på kino i går og ante fred og ingen fare da plutselig denne traileren dukket opp. Må si jeg rev meg godt i håret etter jeg hadde sett hvilken bil de faktisk ødelegger i denne filmen. Og det er heller ikke snakk om en 1983 mod, her snakker vi eldste sort desværre.

 

Traileren kan ses her!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Makan: nei :

 

Men må kommentere en ting...fy f*** så utrolig dårlig den traileren var!!

Fikk jo barnetv til og se ut som Freddy Krueger:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men denne var en særdeles råtten variant av slaget. Lå ute på Finn.no en stund denne, jeg fikk tilbud om å kjøpe den både før og etter filmen men holdt meg unna.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, da husker jeg forsåvidt hvilken bil det er tror jeg. Var det han som hadde to? Regnet vel ikke med at det var en strøken bil de hadde vraka, men uansett litt synd å se..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, da husker jeg forsåvidt hvilken bil det er tror jeg. Var det han som hadde to? Regnet vel ikke med at det var en strøken bil de hadde vraka, men uansett litt synd å se..

 

Ja, stemmer det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så nettopp filmen, og den einseren de kjørte rundt i var temmelig nice: smil :

Filmen var sånn nogenlunde:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må si jeg var litt forbanna da jeg var på kino ..... men håper det stemmer at den ikke var i no serlig stand ! dog trist å se

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eksemplaret de kjører rundt i er ikke den samme som ble vraket.

Dessuten bedre å se de bli brukt til litt artig "kulturhistorie" enn at de skal bulkes ihjel på bilcrossbane :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Gry jeg altså.

 

Er mye dobbeltmoral når det gjelder hva som er "greit" å gjøre med gamle VAG.

 

Hvis noen bruker bilene sine på vinteren og har de som bruksbil (er det ikke det bilene er laget for?), så er man plutselig outlaw. Men det er OK å kappe hull i panser, ribbe interiøret og kjøre den ihjel på bane :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.