Ener Golf i ny norsk film "Trolljegeren"

Recommended Posts

Satt på kino i går og ante fred og ingen fare da plutselig denne traileren dukket opp. Må si jeg rev meg godt i håret etter jeg hadde sett hvilken bil de faktisk ødelegger i denne filmen. Og det er heller ikke snakk om en 1983 mod, her snakker vi eldste sort desværre.

Traileren kan ses her!

Makan: nei :

Men må kommentere en ting...fy f*** så utrolig dårlig den traileren var!!

Fikk jo barnetv til og se ut som Freddy Krueger:D

Ja, men denne var en særdeles råtten variant av slaget. Lå ute på Finn.no en stund denne, jeg fikk tilbud om å kjøpe den både før og etter filmen men holdt meg unna.

Aha, da husker jeg forsåvidt hvilken bil det er tror jeg. Var det han som hadde to? Regnet vel ikke med at det var en strøken bil de hadde vraka, men uansett litt synd å se..

Aha, da husker jeg forsåvidt hvilken bil det er tror jeg. Var det han som hadde to? Regnet vel ikke med at det var en strøken bil de hadde vraka, men uansett litt synd å se..

Ja, stemmer det.

Så nettopp filmen, og den einseren de kjørte rundt i var temmelig nice: smil :

Filmen var sånn nogenlunde:)

må si jeg var litt forbanna da jeg var på kino ..... men håper det stemmer at den ikke var i no serlig stand ! dog trist å se

Eksemplaret de kjører rundt i er ikke den samme som ble vraket.

Dessuten bedre å se de bli brukt til litt artig "kulturhistorie" enn at de skal bulkes ihjel på bilcrossbane :P

Enig med Gry jeg altså.

Er mye dobbeltmoral når det gjelder hva som er "greit" å gjøre med gamle VAG.

Hvis noen bruker bilene sine på vinteren og har de som bruksbil (er det ikke det bilene er laget for?), så er man plutselig outlaw. Men det er OK å kappe hull i panser, ribbe interiøret og kjøre den ihjel på bane :)

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.