Anbefalte innlegg

Beklager at jeg poster denne på lokallagsforumet, men jeg tro det blir mest respons da!

 

Natten til lørdag 12. februar kom noen og skrudde av hjulene på den ene Celica Supraen min, som stod på min egen biloppstillingsplass nederst på tomta, ved Revetal utenfor Tønsberg. Det var ikke spesielt pene hjul, men de er temmelig unike og av litt ukurant dimensjon. (Jeg har i hvertfall ikke sett liknende, og det er ikke så lett å få tak i hjul til denne bilen uansett..)

Jeg kom ned på morgenen og fikk se at bilen stod på tre vedkubber og en garasjejekk, og det eneste som lå igjen var en mutter. Makan til frekkhet!

 

Dimensjon felg: 7x14", dekk: 185/65-14 Goodyear Ultra Grip så vidt jeg kan huske.. Det er i hvertfall 14" og hjulet vil kunne passe på de fleste Toyota med 4-bolt, men ikke alltid omvendt. Det er en god del mønster igjen på dekkene.

 

Ser dere en bil med slike felger, eller ser de liggende et sted dere færdes så si ifra! tror de i tillegg til Toyota skal kunne passe på noen Forder, men er ikke helt sikker.

(Det er også observert en hvit polskregistrert kassebil i området den siste tiden, uten at de nødvendigvis behøver å bety noe..)

 

(Edit: Ser at det kan være 4x100mm boltsirkel på denne, så da passer de også på eldre Golf og WMB 3-serie..)

 

Ring meg 'når som helst' på 957 22 608 eller send en SMS!!

hjul.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Update i saken!!!

Fikk *endelig* brev fra politiet på tirsdag, og forventet egentlig at 'saken var henlagt'. Men til min store forbauselse var det en bekreftelse på at saken var anmeldt, og nederst på siden stod det med håndskrift i rødt: 'NB! Saken er oppklart, hjulene er kommet til rette, kontakt lensmannskontoret!'

Wo-hoo!!!! Jeg dro for å hente hjulene på fredag, og selv om de ikke hadde mutrene, så hadde de i hvertfall hjulene! Senterkoppene manglet også, så drittsekkene hadde sikkert tenkt å bruke dem på en annen bil.. Sikkert noen Golf-svin eller noe! ;) Jeg fikk ikke vite navnet på de som hadde tatt dem, men det får jeg uansett vite når straffesaken kommer opp! De skal i HVERTFALL erstatte senterkoppene og boltene, og hvor mye mer bør jeg kreve i erstning?10.000 for 'krenkelse av privatlivets fred' og 'spredning av terror og generell usikkerhet'? :D

Poster navn&adresse så snart jeg har det, i hvertfall.. (Personvern my ass!!)

:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, hører til skjeldenhetene at en sånn sak som dette oppklares, og at politet faktisk bruker ressurser på dem. Grattis : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he he

 

Helt konge det da!! Tipper det var en med en audi som skulle ha på disse hjula ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig purke lurken i Vestfold har blitt bedre i det siste....kjenner ei som ble rana av en narkis på kirkegården i Sfj på Torsdag og der er det snakk om oppklaring ganske fort også....og 3 år i buret pga håndgemeng kvalifiserer det til ran med "grovt" overfall.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henta låseboltene mine igår..skal mont de idag....syntes det er fryktelig mange hjul som blir rappa for tida.........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Update:

Fikk endelig vite hvem som hadde gjort dette, nemlig naboen som flyttet uka før hjulene forsvant!! Faen for en idiot!

Navn & adresse kan dere som vil, få på PM, så ikke vi bryter forumreglene..

Men makan til tosk? Dette er jo omtrent like lurt som å pisse i buksa for å få varme! Utrolig.. Men nå er man jo ikke veldig lur når man stjeler noe i det hele tatt, da.. ;)

Saken er _ennå_ ikke berammet, så jeg vet ikke om han i det hele tatt blir straffet for dette.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå trodde jeg nesten du hadde blitt frastjelt en gang til jeg nå når jeg så tråden....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Ja, det hadde jo lignet noe!! Nå har jeg satt på låsemutre jeg nesten ikke tror jeg får av igjen, og bilen står oppe i hagen i stedet.. Håper han som skal ha den henter den snart.. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du vil ha et sett til med slike felger tror jeg at jeg vet om et sett du kan få gratis.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Har så det holder, ellers hjertelig takk, Eyvind!! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.