Streetmeet Rena 13 aug 2010 (utstilling, pokaler, burning, m.m.)

Anbefalte innlegg

Å kalle det streetmeet lenger er vel ikke helt riktig, da dette er mer ett treff, enn bare det å møtes på gata :)

 

Nå har vi omsider kommet oss til 2010, og det er igjen duket for årest begivenhet på Rena!

 

Og som tidligere år blir det utstilling ved Prestsjøen med sosialt samvær og salg av mat og drikke, burning og villmannskjøring ved gamle Rena Kartongfabrikk og masse masse pokaler som skal gis ut både på utstilling og kjøring! I tillegg har vi fått premier fra Meconomen!

 

Så her ser jeg ingen annen grunn enn at du bare MÅ møte opp! :D

 

Nytt av året er at vi har fått eget domene; http://www.streetmeet-rena.no

Så her vil det etterhvert komme opp sider med masse bilder fra tidligere år.

 

Det vil også komme mer informasjon angående årets treff!

 

plakat2010.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ultimate harry treffet dette her tenker jeg?? eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel spassere meg en tur da :) Rena, av alle plasser.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ultimate harry treffet dette her tenker jeg?? eller?

 

Vil ikke kalle det harry treff da det dukker opp mye heftig ifra rundt om i fylket hvert år og standarden på bilene er ganske høy, men når vi kommer til burninga så kan det fort bli litt harry, men syns alle skal ha skryt for at de er med og deltar uansett om det er 1 eller 4 gir som brukes på rundinga ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel spassere meg en tur da :) Rena, av alle plasser.. :P

 

Gjør det ;)

 

Du er i leiren enda?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør det ;)

 

Du er i leiren enda?

Har bodd her i snart 3 år, så er litt rart at jeg ikke har fått med meg det der : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bodd her i snart 3 år, så er litt rart at jeg ikke har fått med meg det der : rolleyes

 

Da er det jaggu meg på tide ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje så jeg vurderer å møte opp på dette her :)

Rena har jeg vel vært 1 gang i hele mitt liv, så mulig jeg ofrer en fredags ettermiddag for gang nr 2 nå :P

 

Vet du når premieutdelinga er? Målet er vel å kunne dra hjem i nogenlunde "grei" tid, slik at man kan gå på byen i Hamar etterpå :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje så jeg vurderer å møte opp på dette her :)

Rena har jeg vel vært 1 gang i hele mitt liv, så mulig jeg ofrer en fredags ettermiddag for gang nr 2 nå :P

 

Vet du når premieutdelinga er? Målet er vel å kunne dra hjem i nogenlunde "grei" tid, slik at man kan gå på byen i Hamar etterpå :P

 

Premieutdelinga blir rundt 1900-1930 ett sted, planen er å være nedpå "kartong tomta" for å få i veien burninga rundt klokka 2000.

 

Det vil bli en pokal som folket sjøl stemmer fram bilen også er det 15 andre pokaler som blir delt ut på ulike kategorier, bedømt av tre dommere. Hvilke kategorier dette vil være, kommer jeg tilbake til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i landet er Rena: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom med tidspunkt for når man stiller opp bilen for utstilling også da (latest arrival time) :)

Den burninga kunne jeg klart meg foruten ;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom med tidspunkt for når man stiller opp bilen for utstilling også da (latest arrival time) :)

Den burninga kunne jeg klart meg foruten ;D

 

Bør nok ikke være der noe mye senere enn 17.00, siden dommerene skal ha tid til å bedømme bilene, om du skal være med blandt dem da..!: rock : Ellers så slipper alle bilene inn på området uansett når du skulle dukke opp da..;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Link til facebook siden...:D

 

Satser på været holder.. Faktisk nesten 400 "påmeldte" på facebook... Gir jo en pekepin at det vil komme en del folk..=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det meste rigget og klart.. 2 store telt med sitteplasser til mange, skilting til området, sikring av "herjeplassen", stor grill +++ Er spådd hælv dårlig vær men... Satser på det blir knall..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

burning og villmannskjøring

 

Villmannskjøring på en parkeringsplass med 400 biler? Der ville ikke jeg hatt bilen min i hvert fall...

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Villmannskjøring på en parkeringsplass med 400 biler? Der ville ikke jeg hatt bilen min i hvert fall...

 

Fabian

 

Unik mulighet til å få nylakkert bil tenker jeg da : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Villmannskjøring på en parkeringsplass med 400 biler? Der ville ikke jeg hatt bilen min i hvert fall...

 

Fabian

 

Tror du virkelig at det er på utstillingsplassen det er herjing??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble treffet noen suksess?, regnet jo som F...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Harry som få, men det var gøy å se på :) På herjekonkurransen røyk det mer fra motor enn dekk, med få unntak :P Tok noen videoer som jeg skal få lagt ut. Noen som veit hvordan det gikk med den stakkars S4'n? Så det røyk godt fra motorrommet og hørte tikking på lang vei. Kjennskap til den hissige BMW'n og Ur-Quattroen? Var ikke mangel på folk tross alt regnet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Harry som få, men det var gøy å se på :) På herjekonkurransen røyk det mer fra motor enn dekk, med få unntak :P Tok noen videoer som jeg skal få lagt ut. Noen som veit hvordan det gikk med den stakkars S4'n? Så det røyk godt fra motorrommet og hørte tikking på lang vei. Kjennskap til den hissige BMW'n og Ur-Quattroen? Var ikke mangel på folk tross alt regnet.

 

Hadde like max uflaks med været i fjor også... skulle vært artig å vist hvor mye biler det egentlig kunne blitt med knall sol men..!

 

Tenkte du på den grønne s4'n?

 

Og hvilken hissig bmw? Den hvite? Den er i allefall Lars Kvissel sin, fra Elverum.. Vært med å kjørt gatebil extreme ved flere anledninger..;) Ellers var det jo en svart e30 med m5 motor, og en svart en med turbo. Kjenner ikke til den bilen jeg i allefall...=)

 

Bilder fra årets streetmeet. http://www.facebook.com/#!/pages/Streetmeet-Rena/139661039390101

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk bra med S4'n var after run pumpa som hadde fått en bra sprek... Alt gikk bra ellers i motor, bare den fikk kjølt seg ned. Motor skal overhales/nybygges i vinter, så den gir vi nå f... i!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Harry som få, men det var gøy å se på :) På herjekonkurransen røyk det mer fra motor enn dekk, med få unntak :P Tok noen videoer som jeg skal få lagt ut. Noen som veit hvordan det gikk med den stakkars S4'n? Så det røyk godt fra motorrommet og hørte tikking på lang vei. Kjennskap til den hissige BMW'n og Ur-Quattroen? Var ikke mangel på folk tross alt regnet.

 

Hvis det var den hvite og gule på bildene så var det vel streng tatt en vanlig coupe quattro:) Dog tøff bil: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk bra med S4'n var after run pumpa som hadde fått en bra sprek... Alt gikk bra ellers i motor, bare den fikk kjølt seg ned. Motor skal overhales/nybygges i vinter, så den gir vi nå f... i!

 

Hehe... samme oppsett som på bror din sin gamle eller?? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får se hva økonomien tillater, men blir vel i området der ja...: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får se hva økonomien tillater, men blir vel i området der ja...: rock :

 

hehe... bare glede seg til våren at da skjønner je..:: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.