Anbefalte innlegg

Noen som vet om et firma her i Agder hvor de kan trekke om taket og stolpene på Passaten min?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke lettere å plukke de ut og bare lakke de da?

Jeg har sett folk som med suksess har plukket ned slike stolpedeksel og lakkert de, selv slike "hårete" trekk har blitt bra..

men hva slags middel de har brukt har jeg jo ikke greie på. Og om dekslene er stripete og revna så er det vel ikke noe hjelp med litt lakk.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får egen lakk til dette, Marion.

Det som er dumt med dette er vel om man dytter på trekket så kan det "sprekke", men om du søker opp tråden om Boraen til Raymond Andersen ser du jo hvor bra det ble, og det holdt seg vel pent de årene han hadde bilen.

 

Var trekt alcantara i taket min gull golf, men det er vel ofte vanskelig og trekke så stort tak vel ? så det slapp noen steder på min desverre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, om en ikke finner noe her nede på Sørlandet blir de nok til at en gjør det;)

Men planen er forsåvidt å trekke de om i alcantara, eller lignende ettersom det er passelig dyrt!...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.