Anbefalte innlegg

Har en del slakk i ene siden i multiknirk'en på 3bg passaten - har alt av deler men har ikke motivasjonen til å skru akkurat nå. Noen som har bra erfaring med verkstedene over grensa herfra Bodø?

 

Har litt som skulle være gjort med begge bilene, og "sommeren" går jammen fort : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

karlsons bilservice i sorsele

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg ikke husker feil har det åpnet et nytt VAG-verksted i Arjeplog? Mener å ha sett en reklame i avisa. Kvaliteten aner jeg opplagt nok ikke noe om :P Skulle hatt service på A4en, greit å kombinere med en snustur ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skellefteå bil i Arvidsjaur tenker du vel på Patrick? :P Kan anbefale de på det sterkeste! Utrolig god service og gode priser.

Min far var ofte med sin A6 der. Fikk bla pris på reg.reim bytte og de skulle ha 6000,- norske kroner! ;)

Sulland skulle ha 11.000,- ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei var ikke det dem het, og det var i Arjeplog. Eller, den første stan man kommer til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

betalte 4900,- svenske hos karlsons bilservice dem sa 6000,- svenske i telefonen men ble billigere når jeg skulle betale.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skiftet register reim.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Patrick, du tenker nok på Arjeplog El og Rep.

Har fått priser derfra på reg.reim skifte med service til Rampen, og de utklassa alle verksted i bodø-området + VAG i Arvidsjaur...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oja, da skal æ ring dem og få avtalt service med en gang neste lønning kommer! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også anbefal Piteå, veldig bra service der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.