#1 Skrevet Juli 28, 2010 (endret) Har en del slakk i ene siden i multiknirk'en på 3bg passaten - har alt av deler men har ikke motivasjonen til å skru akkurat nå. Noen som har bra erfaring med verkstedene over grensa herfra Bodø? Har litt som skulle være gjort med begge bilene, og "sommeren" går jammen fort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2010 karlsons bilservice i sorsele 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2010 Om jeg ikke husker feil har det åpnet et nytt VAG-verksted i Arjeplog? Mener å ha sett en reklame i avisa. Kvaliteten aner jeg opplagt nok ikke noe om Skulle hatt service på A4en, greit å kombinere med en snustur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2010 Skellefteå bil i Arvidsjaur tenker du vel på Patrick? Kan anbefale de på det sterkeste! Utrolig god service og gode priser. Min far var ofte med sin A6 der. Fikk bla pris på reg.reim bytte og de skulle ha 6000,- norske kroner! Sulland skulle ha 11.000,- ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 10, 2010 Nei var ikke det dem het, og det var i Arjeplog. Eller, den første stan man kommer til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2010 betalte 4900,- svenske hos karlsons bilservice dem sa 6000,- svenske i telefonen men ble billigere når jeg skulle betale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2010 Hva fikk du gjort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 11, 2010 skiftet register reim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 15, 2010 Patrick, du tenker nok på Arjeplog El og Rep. Har fått priser derfra på reg.reim skifte med service til Rampen, og de utklassa alle verksted i bodø-området + VAG i Arvidsjaur... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 16, 2010 Oja, da skal æ ring dem og få avtalt service med en gang neste lønning kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 31, 2010 Kan også anbefal Piteå, veldig bra service der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 1, 2011 Hvor i i Piteå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 2, 2011 http://www.mullers.se/ee/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...