Gledelige nyheter til Vestfold gjengen!

Anbefalte innlegg

Etter manglende respons fra Møller Tbg på Andreas sine tlf ang prøving av GTIen har jeg sendt mail til Petter og fått et hyggelig svar. GTIen er solgt men vi kan mest sannsynlig prøve den neste som kommer inn. Og de vil har et møte med oss ang prøvekjøring, lån av lokaler til klubbkvelder, rabatter osv...... Det som gjenstår er å få tak i Andreas.....ring ring.......opptatt.......Men NÅ SKJER det noe iallefall.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det var gutten sin det...He he....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thomas da... du er min helt:klapp: Endelig noen som hiver seg rundt og får fikset noe.

Og det sier jeg som bare sitter på gjærdet og venter:skummelt:

GTI, GTI,GTI;GTI

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo bli artig. bra jobbet. Må jo se å få kommet på ett treff jeg da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ENDELIG!!!

 

Da skal den jaggu få det av en golf elsker værtfall :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotters Thomas ! Men når skjer det noe? :confused: Stiiller MED kamera hvertfall UTEN bil : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har forsøkt å ringe Andreas men han tar ikke tlf.....skal prøve igjen...(leser han dette kan han ringe meg)....

Har spurt Petter om en dato men han er på møte og vinterferie så det skjer nok ikke noe før etter ferien. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Dere kan være sikre på at dere skal få oppdateringer så fort det skjer noe. Det er jeg god på.......................

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom møller Sandefjord fredag og la merke til at bilen sto på utsiden nå.

Snakket sånn smått med selger og forsto det slik at di hadde en kjøper,

men at di sleit med å finne ei billig forsikring til bilen.

Virket som forsikringsselskapene virkelig følger "føre var" prinsippet når det gjelder denne bilen,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du venta noe annet!

Hilsen meg som endelig har fått ADSL tråløst hjemme (for noen timer siden) så nå surfer jeg rundt som en tulling....dvs klikker altfor mye pga var vant til modem men nå er det fart i sakene her....jippi!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hilsen meg som endelig har fått ADSL tråløst hjemme (for noen timer siden)

 

 

VELDIG missunnelig.. Eller.. Jeg unner deg det selvfølgelig, men jeg kan liksom ikke forsvare en utgift på 3500/året for å hente ned spam! Eller er jeg helt på jordet her? (Kan bare få telehor-basert)

 

Nå, blir det noe treff snart????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du er helt på jordet. Blir vel mer enn 3500, men det er verdt det. Nå gidder jeg å gå oftere innom her itillegg så er jeg som student avhengig av å slippe å vente(dvs spise middag imens feks) på å hente dokumenter fra skolen og legge inn oppgaver i deres hiddenbase. Har forsøkt å ringe Anderas (bare 2 ganger da) men han har ikke ringt tilbake og jeg er syk, men jeg med min Jørn Hoel stemme skal prøve å ringe han igjen. Møller V jobber med å finne en dato for møte.(de har hatt ferie) De ville snakke med styret.....hvor aktivt dette er er vel uvisst(de sa et par av oss), så jeg har en plan om at Andreas og jeg går (tross alt jeg som tok initativ nå) og så skulle de stille med 2 stk.

Så hvis dere har noe vi skal ta med på det møte av spm så kan dere jo bruke denne tråden til det. Møtet blir mest sannsynlig i uke 9.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du er helt på jordet. Blir vel mer enn 3500, men det er verdt det. Nå gidder jeg å gå oftere innom her itillegg så er jeg som student avhengig av å slippe å vente(dvs spise middag imens feks) på å hente dokumenter fra skolen og legge inn oppgaver i deres hiddenbase. Har forsøkt å ringe Anderas (bare 2 ganger da) men han har ikke ringt tilbake og jeg er syk, men jeg med min Jørn Hoel stemme skal prøve å ringe han igjen. Møller V jobber med å finne en dato for møte.(de har hatt ferie) De ville snakke med styret.....hvor aktivt dette er er vel uvisst(de sa et par av oss), så jeg har en plan om at Andreas og jeg går (tross alt jeg som tok initativ nå) og så skulle de stille med 2 stk.

Så hvis dere har noe vi skal ta med på det møte av spm så kan dere jo bruke denne tråden til det. Møtet blir mest sannsynlig i uke 9.

 

Noe nytt ? Uke 9 er snart over......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet......har ikke hørt noe fra Møller....skal purre på de til uka og ringe Andreas NÅ....måtte bare innom her å se først......jeg har holdt på med eksamensoppg osv så jeg har ikke hatt tid til å plinge Andreas og så har jo ikke Møller gitt beskjed....Så foreløpig stillstand, men før høytiden til den gule bilen setter inn burde vi ha en avtale syntes jeg.........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For at dere ikke skal tro at JEG ikke gjør som jeg har sagt.....så kjemer en tafatt oppdatering: jeg ringte Andreas som jeg sa i posten over (5.Mars) og han sa jada........Har ikveld sendt mase mail til Petter på Møller (som skrevet i posten over)......så får vi se.....som sagt...før påske burde dette være i boks syntes JEG!......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det endelig møte!!!!!!!!!!!!!! (dette har vi venta lenge på)

Andreas og undertegnede skal i møte til Fredag hvis ikke noe uforutsett skulle skje. Dvs at dette er "i orden" før påske som jeg håpet på.

 

Etter manglende respons fra Møller Tbg på Andreas sine tlf ang prøving av GTIen har jeg sendt mail til Petter og fått et hyggelig svar. GTIen er solgt men vi kan mest sannsynlig prøve den neste som kommer inn. Og de vil har et møte med oss ang prøvekjøring, lån av lokaler til klubbkvelder, rabatter osv...... Det som gjenstår er å få tak i Andreas.....ring ring.......opptatt.......Men NÅ SKJER det noe iallefall.......

 

Hm...ikke galt å quote seg selv........Hvis (som nevt før) dere skulle ha noen gode ideer om hva vi burde ta med oss utenom det som er nevnt over her så kom med det innen Torsdag!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Imorra er det møte møte møte..........dette ser jeg frem til.........ikke selve møtet altså...men avtalen som skal komme ut av møtet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.