Anbefalte innlegg

hei og hå!!! ville bare legge inn en liten hilsen og fortelle at jeg nå er en lykkelig eier av en audi s2 coupe etter at volvoprosjektet ble lagt på hylla :tilber: håper vel på litt mer trim etter hvert siden det nå "bare" er 370hk i gullet!Valget var egentlig ikke vansklig når samboeren min ga meg valget mellom s2`en eller å flytte ut!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei og hå!!! ville bare legge inn en liten hilsen og fortelle at jeg nå er en lykkelig eier av en audi s2 coupe etter at volvoprosjektet ble lagt på hylla :tilber: håper vel på litt mer trim etter hvert siden det nå "bare" er 370hk i gullet!Valget var egentlig ikke vansklig når samboeren min ga meg valget mellom s2`en eller å flytte ut!! :)

 

Vælkommen te klubben våres... : smil :

 

Skal du legge ut bilder av bilen snart også? :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vælkommen te klubben våres... : smil :

 

Skal du legge ut bilder av bilen snart også? :cool:

ja, jeg skal nok det :) men vil ta den siste finishen først, det er egentlig bare å polere, men er litt nøye med tinga mine jeg seh! :) men kan ikke si no annet enn at den er en drøm... hihi.. moro vettu!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

velkommen i klubben :)

jo takk for det! kan bli artig det her, er jo den første bilen jeg har som er noe å være stolt av, er jo bare 21 år så har jo tid til å anskaffe fler med tiden! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja.. nå kan du skrive innlegg her og... bare få typen din til og begynne og skrive in her og nå da.... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Valget var egentlig ikke vansklig når samboeren min ga meg valget mellom s2`en eller å flytte ut!! :)

 

Så det stemte det han sa altså... Hehehe! Godt valg! : ja :

Velkommen som medlem forresten! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig positivt å se at det stadig blir flere jenter/damer i klubben.

Dette blir bra. Bilder slår ann : ja :

 

Lykke til med bil og klubben.

 

MVH

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen i klubben og ikke minst velkommen til lokallaget også! Ser du er fra fredrikstad og har hatt Volvo tidligere.. Ikke tilfeldigvis en orange 244 m hvite felger? uansett, velkommen skal du være og morsomt med flere jenter som har sansen for pene biler og godt maskineri ;)

 

Lokallagsinfo - http://ostfold.vwaudi-club.no eller under lokallag -> Østfold her på forumet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tusen takk alle sammen, føler meg meget velkommen for øyeblikket!!! :)

bilder skal bli, er her i løpet av kvelden! : ja : gleder meg voldsomt til treffa i sommer jeg nå, så jeg kan prøve ut bilen ordentlig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen i klubben og ikke minst velkommen til lokallaget også! Ser du er fra fredrikstad og har hatt Volvo tidligere.. Ikke tilfeldigvis en orange 244 m hvite felger? uansett, velkommen skal du være og morsomt med flere jenter som har sansen for pene biler og godt maskineri ;)

 

Lokallagsinfo - http://ostfold.vwaudi-club.no eller under lokallag -> Østfold her på forumet..

 

nei, hadde en som ble stående på bukker den siste tiden, min kjære samboer er ikke veldig begeistret i den bilen der gett! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen i klubben! :D

Moro med flere jenter... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen som medlem. Bra med flere jenter/damer. Gratulere med ny bil også, det skal bli kult å få sett den! Håper du vil trives da! Hei å hå!: cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint med fler jenter :)

Kommer du og kjører på bane til sommeren?

Bilen din er vel ikke tilfeldigvis en grønn coupe?

 

Mvh Kaja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen til klubben ja...

: ja : Ikke værst at noen endelig tar til fornuft og bytter ut traktoren med VAG... : ja :

 

:tilber: V.A.G. :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint med fler jenter :)

Kommer du og kjører på bane til sommeren?

Bilen din er vel ikke tilfeldigvis en grønn coupe?

 

Mvh Kaja

 

nei, den er svart! men er fin for d da! :D syns det er kult at det er såpass mange jenter her, kan bli litt voldsomt med bare gutter! :)

jeg skal forresten kjøre på treffa til sommer`n, noen spesielle treff dere er på?? klemz fra meg!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel hovedtreffa til klubben som er den største attraksjonen for de fleste vil jeg tro, men ta en tur på utstilling også da ;) Lokallagsregi og greier..

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=12608

 

Har lagt merke til at det begynner å bli grådig mange S2 coupe`er i Østfold nå, eller så er det bare at jeg har sett mange iløpet av kort tid.. Utrolig mange sorte coupe`er også, husker jeg hadde sett èn annen sort da jeg kjøpte min, nå møter jeg noen stadig! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel hovedtreffa til klubben som er den største attraksjonen for de fleste vil jeg tro, men ta en tur på utstilling også da ;) Lokallagsregi og greier..

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=12608

 

Har lagt merke til at det begynner å bli grådig mange S2 coupe`er i Østfold nå, eller så er det bare at jeg har sett mange iløpet av kort tid.. Utrolig mange sorte coupe`er også, husker jeg hadde sett èn annen sort da jeg kjøpte min, nå møter jeg noen stadig! : ja :

 

jeg vet om tre stk her, kamerater av meg begge to, han ene var akkurat hjemme hos oss og kjøpte seg en ny turbo, min gikk bedre seh, og d var han ikke veldig begeisret for..... :D håper ikke min forblir svart så lenge til da, har laga egen farge på lakkkompagniet... syns liksom det ikke er så mye å stille opp med på utstilling med en bil som er svart og styla, er litt mer opptatt av at det går bra jeg seh! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man bør ikke stille ut for å møte opp;) Har ingen planer om å stille ut jeg iallefall.... Men velkomme skal du være, uansett om du har 250 hk mer enn meg og får tøffere farge! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei og hå folket!! må bare si at det kribler sinnsykt i magen om dagen, bare går og gleder meg til treffa!!!! :D er det flere som joiner den følelsen der???

Prøver så gått jeg kan å legge inn bilder her forresten, men får det liksom ikke helt til...... : bh : ønsker dere en riktig god helg alle sammen! klemz :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver så gått jeg kan å legge inn bilder her forresten, men får det liksom ikke helt til...... : bh : ønsker dere en riktig god helg alle sammen! klemz :)

 

Last opp til photobucket.com så kanskje det går, litt strenge på størrelsen om du skal laste opp rett til forumet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man bør ikke stille ut for å møte opp;) Har ingen planer om å stille ut jeg iallefall.... Men velkomme skal du være, uansett om du har 250 hk mer enn meg og får tøffere farge! :)

God dag knut :)

Er det noen påmeldig for å stille ut i halden???

Tenkte je skulle la corra få noen første premier i år : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.