Avstemming; hvor skal vi ha lokallagstreff?

Hvor skal vi møtes  

16 stemmer

  1. 1. Hvor skal vi møtes

    • McDonald's Vestby
      6
    • McDonald's Ski
      4
    • Burger King Vinterbro
      0
    • Peppes Pizza Ski
      1
    • Balkan Ski
      3
    • Egon's Ski
      1
    • Bowlers Ski
      1


Anbefalte innlegg

Hepp, da er vi enige om at tidspunkt for lokallagstreffene våres blir endret tilbake til annenhver tirsdag, som det var tidligere! Vi må nå bestemme oss for sted, igjen!!?? :P Her er de alternativene som jeg har funnet mest aktuelle, i forhold til lokallagstreff-tråden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det mest fornuftige er å ha det i Ski pga parkering og man har flere alternativer mtp mat.

Dette justerer man da ut fra antall oppmøtte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det mest fornuftige er å ha det i Ski pga parkering og man har flere alternativer mtp mat.

Dette justerer man da ut fra antall oppmøtte.

 

Vi har da flotte parkeringsfasiliteter i Vestby!?!? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Vestby er de gratis i motsettning til i Ski... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det vel gratis å parkere på togstasjonen etter kl 2000 på Ski også. Pluss at utvalg av restauranter er bedre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte å legge til Statoil i Vestby, Shell på korsegården og Esso i Ski i voten.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte å legge til Statoil i Vestby, Shell på korsegården og Esso i Ski i voten.. :P

 

Pokker!! : bh :

 

Glemte også:

 

Bistro'n på Bauhaus

Statoil nr.2 i Vestby

Esso'n i Ås (som har knallgode burgere)

Shell 7/11 i Vestby

Zarepta i Vestby

Bella Rosa i Vestby

Buggen i Ås

BamseBu i Ås

Flaskebekk kiosken på Nesodden

+

+

+

+

+

 

: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pokker!! : bh :

 

Glemte også:

 

Bistro'n på Bauhaus

Statoil nr.2 i Vestby

Esso'n i Ås (som har knallgode burgere)

Shell 7/11 i Vestby

Zarepta i Vestby

Bella Rosa i Vestby

Buggen i Ås

BamseBu i Ås

Flaskebekk kiosken på Nesodden

+

+

+

+

+

 

: flau :

 

Helt riktig, disse lokallagsmøtene og alle votene begynner å ligne veldig på en parodi...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt riktig, disse lokallagsmøtene og alle votene begynner å ligne veldig på en parodi...

 

Syns du er litt i overkant negativ, vi har faktisk bare byttet tid og sted ved avstemming en gang tidligere.

 

Hvis du mener disse møtene er en parodi, syns jeg det er skikkelig trist, for jeg syns vi har det gøy!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns du er litt i overkant negativ, vi har faktisk bare byttet tid og sted ved avstemming en gang tidligere.

 

Hvis du mener disse møtene er en parodi, syns jeg det er skikkelig trist, for jeg syns vi har det gøy!!!

 

Selve møtene er ikke en parodi, det er måten ting skal avgjøres på om hvor og når vi skal møtes som begynner å ligne en parodi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selve møtene er ikke en parodi, det er måten ting skal avgjøres på om hvor og når vi skal møtes som begynner å ligne en parodi.

 

Hvordan mener du dette burde vært gjort da Håkon? Som Christian skrev så har det bare vært to polls før. En for tid og en for sted. De gikk i favør bytte fra annen hver tirsdag til 1 og 15 og fra Vinterbro til Vestby. En poll må da være en grei måte å avgjøre dette? Demokrati i praksis!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stå på... Er ikke bare jeg som reagerer på dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle sammen!! : vinke :

 

Da blir det skifte av treffsted til Ski, med 10 stemmer mot Vestby sine 6 stemmer! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jeg forstått det rett at det er mc'donalds i Ski som er treffstedet vårt nå? Og er det i morgen eller neste tirsdag..... Takker for svar:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jeg forstått det rett at det er mc'donalds i Ski som er treffstedet vårt nå? Og er det i morgen eller neste tirsdag..... Takker for svar:)

 

Det er i dag : smil : Følg med i denne tråden for å se hvem som kommer mm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.