Anbefalte innlegg

Trenger et sted å skru igjen jeg! Noen som har no ledig rop ut! :) Det meste av intresse..

Akkurat nå er jeg hovedsaklig på utkkikk der det er plass til å skru på en golf og dette er bruksbilen min så må ha mulighet til å kjøre inn og ut :)

 

Varme, vann etc.. en STOR fordel men ikke no krav :P

Send meg gjerne en meld på tlf: 46415399: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger et sted å skru igjen jeg! Noen som har no ledig rop ut! :) Det meste av intresse..

Akkurat nå er jeg hovedsaklig på utkkikk der det er plass til å skru på en golf og dette er bruksbilen min så må ha mulighet til å kjøre inn og ut :)

 

Varme, vann etc.. en STOR fordel men ikke no krav :P

Send meg gjerne en meld på tlf: 46415399: vinke :

 

Ingen?: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen?: gråter :

 

Regner med at du har snakka med Tommy ang gamleplassen din?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg har skjønt det så er det fult, men skal spørre han :) Andre som kanskje har noe/vet om noe kan gi meg beskjed ;) Er en sikker betaler og hyggelig person ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde plassen ved siden av Tom som Tommy utlyste tidligere i år, men flyttet ut nå som de nye eierne kom og lagde en fin røre for mange av folka på korset.

 

Og Tommy hadde vel muligens en ledig plass på selve mekkegulvet, om ikke han ene da fikk bestemt seg allikevel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey.. Har sendt han en meld så venter på svar :) Kommet nye eiere, vanskelige folk? :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey.. Har sendt han en meld så venter på svar :) Kommet nye eiere, vanskelige folk? :(

 

For min del var det uaktuelt og beholde en lagerplass som ikke var tett, hadde muggsopp opp langs veggene og fuglereir med følgende avføring over det hele for den nette sum av 1250,- pr.mnd som leien ble økt til fra opprinnelige 750,-.

 

Hjelper liksom ikke på i det hele tatt at de skal legge ny "vei" inn på området med de nevnte forutsetningene.

 

Har og hørt at ikke veldig mange av de andre der oppe er særlig fornøyd med de nye eierne, men Tommy gir deg nok den informasjonen du trenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, ser den! jeg håper vel egentlig på best mulig sted selv da.. men behovet overgår ønske :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger også en plass. er det flere ledige? Hvem må jeg spørre?

 

Mvh

Thomas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.