Anbefalte innlegg

jeg som dere veit så har jeg en passat stv. og har utrolig lyst til å fjerne skiltinnfatningen og ta av vw merket... noen som har gjordt dette eller har noen formening om hvordan det blir... evt. om det er mye jobb...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ikke noen som har lyst til å prøve å gjøre det for meg i photoshop????

 

legger ved et bilde som kan brukes...

hinten.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke jobb og fjerne merket men og fjerne hele skiltet blir litt mer jobb og få det pent.. driver akkurat med dette på min caravelle nå dog ikke fjerne skiltet. men merker og pusser . har gjort dette før på golf og.. men for de som kan det så er det sikkert ikke så mye problem og fjerne skiltet og.. og fint blir det vil jeg tru : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det er det jeg tror også.... er hvertfall ganske unikt på passat ihvertfall....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oh!!! dette skal gjøres.... kan du sette på sånne uthevede vw bokstaver også.... som er på en del golfer????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

?? uthevede VW bokstaver? ?Mulig jeg er litt trøtt etter snart 12 timers arbeidsdag, men hva mener du? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, her er et bilde som hjelper.

 

samme som her bare med passat eller volkswagen

103-0308_IMG.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, som Caravellen til Thomas ja... da er jeg med... Har desverre ikke noen VW font her da men..

passathekk copy.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra ut!

Men tror kanskje det hadde vært enda bedre å flytta passat-merket litt ned, sånn at det står under "streken" på bakluka : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da prøver vi det.... ;) Syns forøvrig den så bedre ut oppe på luka jeg ( derfor jeg la den der også ), men det er smak og behag..

passathekk copy.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så egentlig bra ut begge stedene :) Men tror kanskje det siste bildet var best.. Smak og behag, som sagt :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette måtte bli bra hvis man satte på en list som fyller ut støtfanger'n jevnt over i bredden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hørtes ut som en enda bedre løsning : ja :

Tror det ville blitt nice!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, jeg skal ha den listen så jeg må få satt det over streken....

 

tusen tusen takk Knut-Richard (du er konge med photoshop) :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mindre vellykket denne, men gir iallefall en liten pekepinn på hvordan det kan bli...

passathekk copy.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det ikke jeg som skal ha det da men jeg tror kanskje det hadde blitt bedre uten skrifta der jeg....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det ikke jeg som skal ha det da men jeg tror kanskje det hadde blitt bedre uten skrifta der jeg....

 

 

Copy that! : ja :

 

attachment.php?attachmentid=13476&stc=1

 

Keep it clean...keep it mean!! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel kanskje enig jeg ja.. Er veldig stilig på Thomas sin Caravelle, men han har jo en bakluke på størrelse med en låvedør...

 

"Fjernet bilde"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en del jobb om du skal fjerne skiltluke bak da..

plate skal sveises inn, det skal sparkles helt jevnt å lakkes..

men blir utrolig stilig etterpå da.. ville nok valgt uten bokstaver da.. syns det er finest : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med (litt) mindre skriftstørrelse a? Vet ikke om det hadde sett noe bedre ut.. Bare en tanke.. Mulig det hadde sett bedre ut når man ikke har en "låvedør på bilen" ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fælt så pirkete dere er da! ;) hehe...

 

Mindre skrift.. Er den for høyt oppe?

passathekk copy.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, du er god å ha Knut-Richard..... men, det blir vel den utsparelsen først og så blir det clean luke bak. bokstavene får jeg se om jeg tar med eller ikke....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS er bare moro det :D Syns den siste der ble best og det gjorde seg med skriften syns jeg.. Men er det clean luke du er ute etter er nettopp clean best... Men nå har du iallefall hekken i alle mulige varianter da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det er noen som er proffe på PS her :)

Morsomt å se flere alternativer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.