Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lurer egentlig bare på om det er noen som kunne tenke seg et og annet uformelt møte/treff på Gjøvik innimellom ?

 

Tenker feks en torsdag eller fredag kveld og møtes et sted bare for å skravle, bli bedre kjent og kikke på biler :)

 

Dette forslaget er ikke i regi av lokallaget, bare en idè fra meg..

 

Noen synspunkter eller forslag til dette ? : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det syns jeg hørest veldig flott ut :)

Om jeg er på andre sia av bøljan blå så triller jeg lett en tur til gjøvik jeg.

Kanskje man kan samles på en peppes eller lignende om det er slikt på Gjøvik?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det syns jeg hørest veldig flott ut :)

Om jeg er på andre sia av bøljan blå så triller jeg lett en tur til gjøvik jeg.

Kanskje man kan samles på en peppes eller lignende om det er slikt på Gjøvik?

 

Selvsagt er dere fra "gærne sida" velkommen også :P hehe

 

Ja - å ta en matbit i samme slengen tror jeg blir bra!

Peppes har vi her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God erfaring med dette fra Vestfold, dog avstandene der er kanskje litt mindre. Høres ut som en god idé, blir ofte til at man kjenner til bilene men ikke eierene sånn ellers :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God erfaring med dette fra Vestfold, dog avstandene der er kanskje litt mindre. Høres ut som en god idé, blir ofte til at man kjenner til bilene men ikke eierene sånn ellers :)

 

Ja - avstandene kan bli litt store i dette lokallaget, derfor har det vært litt problemer med oppmøte på lokallagstreffene, og i og med at vi når har tre TDM treff så har vi ikke prioritert lokallagsmøter da sesongen jo er rimelig hektisk fra før.

 

Så da tenkte jeg å prøve med et slikt lite uformelt møte - der man kanskje kan bruke litt mer tid på det sosiale enn på bilene :)

Som du sier så kjenner man ofte til bilene, men aner ikke hvordan personen som har bilen ser ut engang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kunne faktis ikke være dumt for oss fra hadeland og vis jeg får litt futt i gutta igjen da hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kunne faktis ikke være dumt for oss fra hadeland og vis jeg får litt futt i gutta igjen da hehe

 

Å lage treff på Hadeland, eller komme til Gjøvik ? Dere er uansett hjertelig velkommen hit ! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glimrende idé... Absolutt noe det bør være mulighet for å kunne gjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å lage treff på Hadeland, eller komme til Gjøvik ? Dere er uansett hjertelig velkommen hit ! :)

 

og komme til gjøvik hehe: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.