Lagring / Skruplass til en liten Golf ønskes

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

 

Jeg har kommet i en situasjon hvor mitt nåværende skrusted skal selges og bilen vil nok ikke nye eier av lokalet ha med på kjøpet.

 

Jeg er derfor ute etter et sted jeg kan plassere Rolfsburg golfen og muligens noe deler. Delene kan jeg få plassert andre steder men er jo kjekt å ha de sammen med bilen.

 

Jeg er først og fremst på utkikk etter et sted hvor det er varme og gjerne vann / luft i lokalene men med min interesse for skruing for tiden så tar jeg også til takke med kun lagring av chassi i et tørt lokale. Hva man vil betale for lagring / skruplass avhenger jo såklart av hvor bra lokalene er.

Er uansett fast betaler.

 

Jeg har også en del verktøy som jeg kan stille til disp hvis jeg skal dele verksted med andre. Har både elefant, hjulvalse og masse fine spesialverktøy samt det vanlige ellers. Har et middelmådig sveiseapparat som duger til litt lapping også. kjørebruer/ bukker og alt det der har jeg såklart også.

 

Bilen står pr dags dato på 4 svingbare hjul som lar karosseri lett bli flytta på og evt stuet bort i et hjørne.

 

Alle lokaler og tips om lokaler tas imot med takk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne opp igjen. Ingen som har noe som kan være int ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.