Ditec lakkbehandling i trøndelag?

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor de driver med sånt? Helst i Orkdal, men trondheim går fint..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mulig, men den var ditec behandla dæ jeg kjøpte den, så for å holde garantien eller noe sånt, så må den inn til en oppfriskning innen 6 mnd. Hvis jeg ikke husker feil, så derfor blir det nok ditec. ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki..

Ta en titt på jobbet til Bo før du bestemmer deg :)

 

 

Hva er det "garanti" mot forresten? : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på hvor mange millioner av kroner ditec forhandlere tjener på denne fantastiske garantien?

 

Dropp Ditec og ta kontakt med scandicshine!

 

Du blir ikke til å angre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å opprettholde 6 års garanti må det utføres en rebehandling senest før 18 mnd.

Siste behandling vær i september i fjor, men jeg tenkte det var best å ta en ny behandling nå snart før veiene blir peisa fulle av salt igjen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, men hva er garantien mot?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje jeg skal høre med scandicshine da ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, nå må jeg lese litt her da..

"lakkens glans skal ikke synke under normalstandard for glansen i en tilsvarende ny bil"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det ville jeg også gjort. Fint om du kan fortelle litt om denne garantien. Har hørt mye om den, men aldrig sett en bil med sånn behandlig hvor faktsik beskyttelsa har sitti på lakken etter en vinter med tøff avfetting. Scandishine er tingen, eller reidar på RS bilpleie er også knallflink her i Trondheim.

 

Leverer du den til Bo så garanterer vel han MYE blankere enn nybil :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja jøss.. jeg behandla en bmw som var etterbehandla for en mnd siden..

For det første så var bilen sprengfull i swirls, og når jeg satt igang for å "drepe" ditecen så var det gjort kjappere enn jeg noen gang hadde forventet.. to runder prickbort (petrokjemisk avfetting), begge runder etterfølgt av en prewash, så var alt borte og vannet lå flatt..

så glansen var ikke som nybil, og beskyttelsen var på linje med turtle wax

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, seriøst.. Ditec er og blir noe møkk. Jeg smiler litt inni meg hver gang jeg ser Ditec-merket på bakluken av en bil som ser helt latterlig ut i lakken. Ja, det er bedre enn ingenting.. men det er absolutt ikke verdt pengene.

 

Bilen blir mye bedre om du får tatt en skikkelig poleringsrunde på den med maskin og avslutter med voks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, nå er jeg glad jeg spurte først her ser jeg.

Skal sende en mail og spørre litt på pris hos scandic sine nå ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, seriøst.. Ditec er og blir noe møkk. Jeg smiler litt inni meg hver gang jeg ser Ditec-merket på bakluken av en bil som ser helt latterlig ut i lakken. Ja, det er bedre enn ingenting.. men det er absolutt ikke verdt pengene.

 

Bilen blir mye bedre om du får tatt en skikkelig poleringsrunde på den med maskin og avslutter med voks.

 

Du kan jo lese hiddenbladene til ditec sine produkter, alle produktene inneholder ting vi forbinder med avfetting.. nafta, og petroleumsprodukter i lakkrens, forsegling osv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler deg å sjekke denne siden.

 

http://www.detailersclub.no/forum/

 

Under show and shine kan du se de forskjellige jobbene som folk der inne har gjort... Mye å bli imponert over der gitt :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bo svarer jo verken på mail eller telefon jo...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig har er bortreist da, jeg skal prøve og få tak i han for deg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.