INFO: Program for RUDSKOGEN-TREFFET 28. & 29. August

Anbefalte innlegg

Sånne premier pleier vel egentlig å gå til den som har kjørt lengst vel ?

 

Teller ikke fly? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Teller ikke fly? :P

 

Jeg skal ikke sitte i juryen, men normalt gjør det vel ikke det på et biltreff ? Har noen andre vært borti en slik problematikk fra andre klubber/arrangementer ? Hva ble gjort da ? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ikke sitte i juryen, men normalt gjør det vel ikke det på et biltreff ? Har noen andre vært borti en slik problematikk fra andre klubber/arrangementer ? Hva ble gjort da ? : klø :

 

Tror fly kun teller om man lander på langstrekka under treffet jeg, å komme med bil er vel det som teller... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil det bli no tidskjøring, evt tid taking mtp rundetider slik det har vært før?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Håkon skriver så blir inndelingen som den var på Våler

Synes denne løsningen fungerte supert! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil det bli no tidskjøring, evt tid taking mtp rundetider slik det har vært før?

 

Ja. Det kaller vi VACCS og det står oppført i programmet på lørdagen. Påmelding i sekretariatet i GOD tid før dette.

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle som skal kjøre vacs MÅ melde seg på når de melder seg på banekjøringen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke greid å finne det noe sted, men jeg regner med at dette treffet kun er for betalende medlemmer? Eller er det mulig at kollegaen min kan bli med og kjøre med sin 80Q på vanlig måte, uten medlemsskap?

 

Don't shoot me:)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Banekjøring er KUN for betalende medlemmer. Dvs, han kan melde seg inn på treffet for å kjøre selv, eller være passasjer hos et medlem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for raskt svar. Da blir det sannsynligvis ett nytt medlem:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk kontanter! Vi har ikke bankterminal på treffet, så kun kontant betaling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm lurer på om værgudene kan endre morgendagen... virker ikke lovende følge metrologene:=( Litt synd..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det teknisk kontroll på søndag for de som bare skal kjøre denne dagen eller må man møte opp på lørdag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ingen problem å møte opp kun på søndag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er Treffet åpent for personer som ikke er medlem? altså ikke banekjøring, men se på kjøringa og utstillinga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med andre ord så er det teknisk på søndag også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med andre ord så er det teknisk på søndag også?

 

Selvsagt. Det regner jeg med taes fortløpende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er Treffet åpent for personer som ikke er medlem? altså ikke banekjøring, men se på kjøringa og utstillinga.

 

Tror nok ikke dette er noe problem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres bra ut ;) da ses vi i morra :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvsagt. Det regner jeg med taes fortløpende.

 

Det høres veldig bra ut. Tar siste finish av bilen som skal på bane imorgen så da blir det kjøring og utstilling på søndag med begge bila.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som tar bilder gjerne sleng ut linker til fotoalbum/bildetråder her? :D Så slipper man og lete overalt :P

 

EDIT: ikke fyll denne tråden med bilder, men gjerne linker til bilder!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden ingen andre gjorde det, tok jeg meg friheten til å lage en bilde/film-tråd i Mediaforumet. Klikkk HER!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er nysgjerrig på hvem som fikk hva av premier, håper noen kan poste dette i denne tråden når de kommer hjem!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes også utstillinga var dårlig organisert.

Jeg opplevde at mangelen på informasjon var nærmest total.

 

Men siden det er nye folk i ledelsen synes jeg de bør få sjansen til å rette det opp og gjøre det bedre neste gang.

No hard feelings fra min side :o

 

Angående premiering, kanskje det rett og slett trengs litt større antall premier?

 

 

 

 

På generelt grunnlag synes jeg det er utrolig at en sååå stor klubb ikke kan få til et mer storslagent arrangement som lokker MANGE flere deltakere.

Ikke rart de som kjørte på banen i helga gliste over å få kjørt så utrolig mye ;)

 

Når jeg er på treff nedover i Europa synes folk jeg snakker med det er ufattelig at vi har en klubb her oppe med så mange medlemmer!

Likevel er treffene i Norge bare en skygge av det mange andre land klarer å få til.

 

Men det krever jo folk som stiller entusiastisk opp og tar i et tak, som f.eks brødrene Tærud.

 

 

 

 

Når det gjelder innstilling til å stille opp uten tanke på egen vinning man mye å lære av luftkjølt-miløet.

På SCC-treffet er det haugevis av folk som stiller opp når man etterlyser hjelp på VWNorge-forumet.

 

SÅ glad blir man over å vinne der:

45052_1429525093302_1088083804_31098509_

 

 

Mottoet for SCC er: No guts, no story!

SCC

Trefftråd på VWNorge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er nysgjerrig på hvem som fikk hva av premier, håper noen kan poste dette i denne tråden når de kommer hjem!

 

noen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.