#51 Skrevet September 9, 2010 (endret) Kan ta det jeg husker i allefall: Beste Audi: 85 Audi 90 - Anders Reinholt Top 5 Audi: 01 Audi A3 Custom - Morten Olsen 83 Audi 80 Quattro - Gulbrandsen/Nilsen 01 Audi A4 Avant - Vivian Aaskjär 93 Audi S2 - Lars Lysebo 10 Audi Q5 - Tommy Schönberg Beste VW: Golf 1 GTi - Morten Björkevoll Top 5: Svensk Golf 1 kamelonlakk - husker ikke navn Oettinger Golf 1 - husker ikke navn 98 Golf GTI - Simen Grönstvedt Corrado - husker ikke navn Golf 2 - Jon Christian Aardal Classic: 1. Golf 1 - Husker ikke navn 2. Passat TS - Haakon Sandberg Beste innovasjon: Gulbrandsen/Nilsen - Audi 80 Quattro med 4hjulstyring fra Honda Prelude Beste interiör: Knut Erik Jacobsen - VW Polo Cross Beste lakk: VW Corrado - husker ikke navn Beste felg: Audi A3 8L med Bugatti felger - Morten Olsen Longest distance: Passat 3C 4motion - Ottar Woll Det var de jeg husket i huet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet September 9, 2010 Jeg fikk topp 5 vw håkon:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet September 10, 2010 Anders Reinholt heter jeg da, men.. Andreas Reinholdt er en annen her på forumet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet September 10, 2010 Anders Reinholt heter jeg da, men.. Andreas Reinholdt er en annen her på forumet:) Vel, om dere absolutt skal ha sä like navn sä fär dere dele premien... Neida, har rettet det nä. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...