Anbefalte innlegg

Har dere noen plass å mekke på i Haugesund/Karmøy området? Har lyst å dra fram VW Bobbla mi igjen å fortsette på dette prosjektet... Hadde vært digg med en fast plass...

 

E det noen som har en ledig plass til leige?

 

Mvh: Lars Johannes Ragnvaldjord

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klubben har desverre ingen faste lokaler og dermed heller ingen verksted å disponere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen i klubben som har planer om å skaffe seg ein plass? Har hørt litt rundt om plasser det siste året, men uten noe serlig respons. De som er til leige er alt for store og dyre for min del. Ein tørr å lys låve hadde vært no...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også tenkt på dette.... Må da være veldig interesant for lokal laget å fått leid et passelig stort lokale... Er vi 10 mann så er det ikke så mangen kronene vi trenger å "satse" ;)

 

Tore visste jo om et bygg til 25k eller noe !? På 10stk så blir det bare 2200.....

Så nå er det bare til å vente på respons fra resten av folket!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper lite med ett stort "telt" når en ikke har noen plass å ha det... og det er vell ikke så mange som tørr å ha liggende dyre deler på ett "ikke trygt" sted?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei,det må jo stå på ett trygt sted. Mener noen fra Mekonomen har leigd det gammle lokalet på moksheim. Fekk tips fra ein der. De hadde visst vært 8-10 stk. Det står noen telt/haller på hasseløyna også. Det er en stund siden jeg fikk høre dette nå, så jeg vet ikke om det fortsatt er til leige.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.