Anbefalte innlegg

For å få litt fortgang på denne Golfen min som står og fryser i Oslo

 

9.jpg

 

tenkte jeg å høre om det er noen som vil være med å spleise, har, kjenner til, et verksted, lager, stor garasje, å leie meg en plass....

 

Gidder ikke å dra helt inn til Oslo for å skru på bilen. Får stå der og fryse til april/mai....

 

Noen som kjenner til, vil være med på et verksted?

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æsj.. Sliter litt selv, har 5 biler med bare 2 garasjeplasser, (har materialer i den siste, og snøfreser, parabolantenner og annen skit i carporten) så du har min dypeste medfølelse! Så at det var annonsert en garasje 'på rot' til 10 lapper i Tønsbergs blad her for en stund siden, skulle jo seff. bare kjøpt den og satt den opp i tillegg til den andre! :D

Skal sjekke med en kompis som har en plass i nærheten av Sem, så gir jeg beskjed hvis han har plass..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kanskje et 150 kvm verksted på gang nå.. Skal ut å se på det kl. 11 i dag... Så får vi se da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok flere som leter etter garasje plass ja, skulle ha gjordt endel med bil og mc før sesongen starter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er verkstedet i boks! Flytter inn cabben så fort den er ferdig lakkert... :) Herlig herlig! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotters!! Da ser vi deg til våren med strrrrrrøken cab!!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp! Regner med det ja... Ting skjer her om dagen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil det si at du leier et verksted i Sfj?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Andebu....Midt i Andebu sentrum omtrent... 40 sekund å kjøre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 150 kvm aleine til Cabben?.......

Vil det si at du inviterer til en mekkekveld i "hallen" din eller?

Det var muligens en spøk...men har du hele shiten for deg selv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deler den sammen med 2 andre... Det er plass til 5 biler. Vi har en plass fast som er vår. Så er det to ledige plasser som vi kan bruke litt etter behov. Blir sånn "korttids-mekk" liksom.... Funker fett.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.