Bodø - Vask, polering og lakkforsegling

Anbefalte innlegg

Har nylig flyttet til Bodø og lurte på om det finns noen steder folket kan anbefale ang. komplett vask og polering? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy Fagertun. Han har tatt Audien min ifjor og Jettaen i år. Perfeksjonist når det kommer til lakken, gjør alltid en god jobb. Lakken på Jettaen var helt forferdelig da han startet, men etter litt våtsliping og masse rubbing (og en fin runde med Svisswax) ble det en sinssyk dybde og glans :) Kan finne shine-tråder av han på http://www.detailersclub.no, kaller seg virtual.

Ellers har du jo Bodø Bilpleie, men dem har jeg aldri brukt og kan derfor ikke si noe om dem..

Tigris bilvask og Thalleveien bilpleie tar vel også slike komplette jobber, men jeg ville heller betalt litt ekstra enn å latt dem styre med bilen.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

x2 på Tommy.

 

Han er en av de bedre i landet. Hils! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som ca veit hva han tar for en hel bil? :) Vill styre unna slike jalla sjapper som tar hele bilen for 200,-.. Har hørt mye dritt om dem. Lakken på Audi'en er ganske så velholdt men hadde ikke hatt vondt av en skikkelig shining.

Ellers er Bodø Bilpleie uaktelt. Snakka med en jeg kjenner som jobber der og de tok ca 6000,- for polering og vask. Ditech behandling kom i tilegg hvis jeg ønsket dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som ca veit hva han tar for en hel bil? :) Vill styre unna slike jalla sjapper som tar hele bilen for 200,-.. Har hørt mye dritt om dem. Lakken på Audi'en er ganske så velholdt men hadde ikke hatt vondt av en skikkelig shining.

Ellers er Bodø Bilpleie uaktelt. Snakka med en jeg kjenner som jobber der og de tok ca 6000,- for polering og vask. Ditech behandling kom i tilegg hvis jeg ønsket dette.

 

Var det en pris du fikk uten at de hadde vurdert utgangspunktet?

Og hva inngikk i den prisen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy tar nok rundt 4000 - 5000 kroner for full utvendig behandling uten å kunne garantere det. Men resultatetene du får er sinnsyke. Om du mener det er verdt det er noe annet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det en pris du fikk uten at de hadde vurdert utgangspunktet?

Og hva inngikk i den prisen?

Dette var kun et kjapt overslag fra hans side. Bilen var ikke sett av firmaet selv. Så kan ikke garantere at prisen stemmer. Ifølge han var det grundig vask, dyp polering og event. noe annet smått.

 

Og har sett litt arbeid Tommy har utført, og arbeidet er meget bra. Så 4-5 tusen er jobben værdt ja! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy var en av de første jeg la merke til da jeg meldte meg inn på DCN i 2007, ene og alene pga. resultatene hans. Så ja, hør med ham du ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy tok 5000 for begge bilene mine. Kjenner han godt, kan hør om han har mulighet i nærmeste framtid? Holder til i et lager i Sjøgata.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.