Plass til lagring av bil ønskes

Recommended Posts

Ser ut som salget av Bora'n lar vente på seg, så må vel begynne å tenke på å finne en plass å lagre den i vinter. Så hvis noen har ledig plass og vil tjene noen kroner eller vet om noen privatpersoner eller firma i Elverum - Hamar området som kan ha plass så skrik ut :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er muligens også ute etter lagringsplass, da det blir trangt med 3 biler i garasjen i vinter...

Mitt krav er, under tak og tørt, betaler gjerne en slant for det ;)

Så hvis noen vet om noe, enten et lagerbygg eller en låve eller noe så skrik ut, helst i nærheten av Lillehammer,Gausdal, Øyer...

Share this post


Link to post
Share on other sites



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.